سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19491
|
13:53 - 1394/12/26
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

12 گروه جهادی در مناطق محروم ایلام فعالیت می کنند

12 گروه جهادی در مناطق محروم ایلام فعالیت می کنند
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در ایام نوروز ، 12 گروه جهادی شامل 10 گروه استانی و دو گروه نیز از خارج استان در مناطق محروم استان فعالیت می کنند.

سرهنگ جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار حوزه جهاد و مقاومت ايلام بيدار در تشریح برنامه های جهادی بسیج سازندگی ایلام گفت: برابر  تدابیر مقام معظم رهبری و دستور به نیرو های مسلح برای ورود به محرومیت زدایی، سپاه پاسداران اقدام به تشکیل بسیج سازندگی نمود.

وی اظهار کرد: در همین راستا بسیج سازندگی در راستای کاهش محرومیت‌ها و عمل به فرامین مقام معظم رهبری و بکارگیری و افزایش مشارکت جوانان علاقمند و دلسوز در ساخت و رفع محرومیت‌ها توانسته با حداقل هزینه‌ها اقدامات جهادی خوبی را انجام دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: بسیج  سازندگی ایلام نیز برابر برنامه ها اقدامات خوب و در خور شأانی برای مناطق محروم استان انجام داده است.

شاکرمی تصریح کرد: یکی از برنامه های بسیج سازندگی مشارکت جوانان با ایجاد گروه های جهادی بوده که در ایام نوروز ، 12 گروه جهادی شامل 10 گروه استانی و دو گروه نیز از خارج استان در مناطق محروم استان فعالیت می کنند.

این مقام مسئول عمده فعالیت این گروه ها را در بخش های فرهنگی ، عمرانی و اموزشی عنوان و بیان کرد: تعداد 410 دانشجو اعم از 90 خواهر و 320 برادر در این ایام در روستاها و مناطق شهرستان های دهلران، آبدانان، ایوان، دره شهر و ملکشاهی فعال می شوند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد