سرویس: اجتماعی
کد خبر: 19490
|
12:49 - 1394/12/26
نسخه چاپی

رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام در تشریح برنامه های نوروزی:

40 تیم در جاده های مواصلاتی استان مستقر می شوند

40 تیم در جاده های مواصلاتی استان مستقر می شوند
رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام در تشریح برنامه های نوروزی گفت: رانندگان و مسافران در استان ایلام با توجه به کوهستانی بودن مسیرها احتیاط بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایلام بیدار ايلام بيدار، سرهنگ محسن ناصری رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی ایلام در نشست با اصحاب رسانه در تشریح برنامه های نوروزی گفت: پلیس در برنامه نوروزی سال 95 سه محور اصلی با عنواین اقدامات عملیاتی ، برنامه های فرهنگی و اقدامات پیشگیرانه را در نظر گرفته است.

رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام در تشریح اقدامات عملیاتی پلیس در این ایام اظهار کرد:  40 تیم بصورت محسوس و نامحسوس کار پایش و رصد جاده های مواصلاتی استان را انجام می دهندو در این راستا نیز دورین های هوشمند مستقر در جاده های استان نیز این پایش را بصورت لحظه ای برعهده خواهند داشت.

وی به اقدامات پلیس برای نظم و روانسازی ترافیک در نقاط گردشگری و مدهبی استان اشاره و بیان کرد: 27 منطقه هدف گردشگری شناسایی و تیم های پلیس راه با همکاری برخی نهاد های خدمات رسان در انجا مستقر شده و کار رانسازی ترافیک را انجام می دهند.

رییس پلیس راه استان نقاط حادثه خیز استان را 26 مورد عنوان و افزود: در طول دوسال گذشته بیش از 100 نقطه حادثه خیز در استان شناسایی و با همکاری نهادهای مرتبط اقدام به رفع آنها کردیم و تنها 26 نقطه پرحادثه و خطرناک در استان داریم که به دلیل عدم تخصیص به موقع بودجه نتوانستیم اقدامی روی آنها صورت دهیم. 

سرهنگ ناصری به توزیع بروشور و کتاب های فرهنگی در ایام نوروز اشاره و اظهار داشت: بیش از 15هزار جلد کتاب و بروشور جهت فرهنگ سازی ترافیک و نظم و ارامش بین مسافران نوروزی توزیع می شود.

این مقام مسئول ایمن سازی جاده ها را از اقدامات پیشگیرانه لیس راه عنواتن داشت و گفت: پلیس راه استان از چند روز قبل و در  راستای ایمن سازی جاده های مواصلاتی با همکاری نهادهایی چون راه و شهرسازی و همچنین سازمان حمل و نقل و پایانه ها اقدام به ایمن سازی موقت در نقاط حادثه خیز استان نموده است.

وی در پایان با ارزوی سالی خوب و بدون حادثه برای مردم تأکید کرد: استان ایلام با توجه به کوهستانی بودن ، جاده های مواصلاتی در آن پیچ و خم های زیادی دارد و این می طلبد که رانندگان عزیز دقت بیشتری در رانندگی داشته باشند زیرا کوچکترین بی احتیاطی می تواند منجر به حوادث بزرگی شود.

رییس پلیس راه انتظامی ادامه داد: نوروزبانان بی نورزو در پلیس راه استان با تمام قوتی که دارند در خدمت نظم و آرامش مسافران بوده و از مردم این انتظار را اریم که با فرزندان خود کمال همکاری را داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد