سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17944
|
07:31 - 1394/09/30
نسخه چاپی

آموزش‌ و پرورش هزینه‌هاى جارى برق را بپردازد/

فرماندار سیروان: برق مدارس سیروان به دلیل بدهی نباید قطع شود

فرماندار سیروان: برق مدارس سیروان به دلیل بدهی نباید قطع شود
فرماندار سیروان گفت: برق مدارس نباید به دلیل عدم پرداخت هزینه برق، قطع و احیاناً منجر به تعطیلى مدارس شود.

به گزارشايلام بيدار نقل ازسیروان نوین، "مراد یگانه"، فرماندار سیروان در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز در سال 93 خوب و منسجم در شهرستان اجرا شد و بایستی امسال نسبت به سال گذشته بهتر و منسجم تر برگزار شود.

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ خیرین مدرسه ساز در سطح شهرستان، اظهار کرد: با فرهنگ سازی این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه می توان شاهد مشارکت بیشتر مردم در این خصوص باشیم.

فرماندار سیروان با اشاره به اهمیت شورای آموزش و پرورش در تحقق سیاست های آموزشی کشور، افزود: فلسفه و هدف تشکیل شورای آموزش و پرورش کمک رسانی به آموزش پرورش است چرا که آموزش و پرورش یک دستگاه عظیم در کشور است.

یگانه عنوان کرد: آموزش و پرورش نیازمند همکاری سایر ادارات و نهادها می باشد و با کمک و همکاری سایر دستگاه ها می تواند بهتر نقش خود را در تعلیم و تربیت فرزندانمان ایفا کند.

وی وظیفه آموزش و پرورش را سخت و سنگین دانست و عنوان کرد: این دستگاه علاوه بر بحث آموزش بحث تربیتی و پرورشی دانش آموزان را نیز برعده دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش سیروان با اشاره به بدهی های آموزش و پرورش در زمینه برق خاطرنشان کرد: برق مدارس نباید به دلیل عدم پرداخت هزینه برق، قطع و احیاناً منجر به تعطیلى مدارس شود و آموزش‌ و پرورش هم باید هزینه‌هاى جارى برق را بپردازد تا شرکت برق شهرستان تحت‌فشار مرکز نباشد و مجبور به قطع برق مدارس نشود.

یگانه تاکید کرد: هزینه های برق مدارس در اسرع وقت پرداخت شوند و آموزش و پرورش نسبت به پرداخت بدهی های خود بیشتر تعجیل کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب