سرویس: استان ایلام
کد خبر: 14753
|
08:22 - 1394/03/27
نسخه چاپی

مدیر حوزه علمیه فاطمة الزهرای ایلام:

بی توجهی به گزاره برگ ملی عبور از خطوط قرمز است

بی توجهی به گزاره برگ ملی عبور از خطوط قرمز است
مدیر حوزه علمیه فاطمة الزهرای ایلام گفت: بی توجهی به گزاره برگ ملی عبور از خطوط قرمز است.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازایلام رصد، “فاطمه موسوی مقدم”، مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا اطهر(س) ایلام، ضمن تأیید گزاره برگ ملی منتشر شده از سوی ملت ایران، آن را نشانه همدلی و همراهی ملت با رهبری عنوان کرد و گفت:  این گزاره برگ به عنوان تجدید پیمان مجدد ملت ایران با مقام عظمای ولایت است و میثاقی متعهدانه است تا مردم  پایبندی  خود را بر مبانی، اصول و حفظ خطوط قرمز نظام اسلامی به همگان اعلام بدارند.

وی انتشار گزاره برگ ملی هسته ای را نشان از حمایت قوی مردم از تیم مذاکره کننده کشورمان دانست و تأکید کرد:  این اقدام ضمن اینکه پشتوانه ای محکم برای تیم مذاکره کننده است، یک مطالبه عمومی است تا با اتکا به آن از اصول و ارزش های انقلاب صیانت و حفاظت شود.

موسوی مقدم اصول ذکر شده در این گزاره برگ را مرتبط  با هم قلمداد کرد و تصریح کرد: این گزاره برگ نشان دهنده خطوط قرمز نظام بوده وتوجه نکردن به هر یک از اصول گزاره برگ به مثابه عبور از کل اصول و خطوط قرمزهای نظام است.

مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرااطهر(س) استان ایلام  اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب نیز بارها تیم مذاکره کننده را مورد تفقد قرار دادند و افزودند اینها فرزندان این ملت هستند و تیم مذاکره کننده مسئول دفاع قهرمانانه، انقلابی و جانانه از خطوط قرمزو مطالبات بحق فانونی آحاد ملت است.

وی تأکید کرد: باید همه به اصول و ارزش های انقلاب که در دستیابی به آنها و رسیدن به جایگاه امروزی تلاش ها و جانفشانی های فراوان صورت گرفته است، پایبند بوده و ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده کشورمان از آنها بخواهیم مدافع حقوق مسلم و به حق کشورمان در برابر سلطه گران باشند.

موسوی مقدم، خاطرنشان کرد: گزاره برگ ملی نشان می دهد توافق به هرقیمتی برای ما موردقبول نیست بلکه توافقی مورد تایید رهبری و ملت است که عزت و اقتدارنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن حفظ شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد