سرویس: استان ایلام
کد خبر: 14747
|
07:21 - 1394/03/27
نسخه چاپی

معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور:

فاز دوم پرداخت اعتبارات زلزله اجرایی می شود

فاز دوم پرداخت اعتبارات زلزله اجرایی می شود
معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور از اجرایی شدن فاز دوم پرداخت اعتبارات زلزله خبر داد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازسیمره خبر، "عزیز الله مهدیان"، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن در بازدید از مناطق زلزله زده دره شهر گفت: با پیگیریهای انجام شده فاز دوم پرداخت تسهیلات به ساخت‌وساز منازل مسکونی مناطق زلزله‌ زده بزودی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه سرعت بازسازی منازل مسکونی زلزله‌ زده در دره شهر مطلوب است، اظهار کرد: پیشرفت و کیفیت بالای پروژه های در دست احداث شهرستان نمونه بی نظیری از توجه مسئولان و حمایت مردم در این زمینه است.

مهدیان افزود: دولت با تامین همه اعتبارات و پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها در صدد است تا پایان شش‌ماهه اول امسال کار بازسازی واحدهایی که براثر حوادث در نقاط کشور خسارت دیدند را به پایان برساند.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین حادثه سال گذشته زلزله مورموری در ایلام بود و تلاش خواهیم کرد تا در سالگرد زلزله بخش عمده کار بازسازی انجام گیرد و مردم به خانه‌های خود بازگردند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: بخشی از کار ما، پیشگیری است و دولت نیز اهتمام ویژه‌ای در این خصوص دارد، به‌طوری‌که ساخت 200هزار واحد مسکونی در سال برای روستاییان کشور نیز به همین منظور صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد