سرویس: استان ایلام
کد خبر: 14723
|
08:26 - 1394/03/26
نسخه چاپی

مدیر اداره تعاون روستایی ایوان خبر داد:

خریداری یک هزار تن گندم از کشاورزان ایوانی

خریداری یک هزار تن گندم از کشاورزان ایوانی
مدیر اداره تعاون روستایی ایوان از خریداری یک هزار تن گندم از کشاورزان ایوانی خبر داد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازجویزر، مدیر اداره تعاون روستایی ایوان اظهار کرد: 860 تن از این گندم مربوط به کشاورزان بخش مرکزی و 694 تن هم متعلق به گندم کاران بخش زرنه است.

احمدی با بیان اینکه بهای کلی این مقدارگندم خریداری شده 16 میلیارد ریال است، افزود: بهای 700 تن از گندم خریداری شده به مبلغ هشت میلیارد ریال فردا از سوی بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل به گندم کاران پرداخت می شود.

وی در خصوص پرداخت هشت میلیارد ریال باقیمانده به کشاورزان اظهارکرد: سعی بر این است که این مقدار هزینه معوقه بهای تضمینی خرید گندم تا آخر هفته جاری به حساب کشاورزان واریز شود.

این مسئول علت پرداخت دیرهنگام بهای خرید گندم به کشاورزان را تعلل گندم کاران در ثبت اطلاعات سجلی ونداشتن شماره حساب در بانک کشاورزی عنوان کرد و گفت: سال گذشته بانک ملت به عنوان بانک عامل به کشاورزان معرفی شده بود اما امسال بانک کشاروزی به کشاورزان معرفی شد.

احمدی یادآورشد: بیشتر تعلل کشاورزان برای ثبت مشخصات سجلی یا افتتاح حساب در این بانک به خاطر وجود بدهی های معوقه آنها به بانک کشاورزی بود وهمین امرعامل ترس کشاورزان شد .

وی توضیح داد: کشاورزان به علت این بدهی به بانک و از ترس اینکه بانک بهای خرید گندم را به جای طلب خود بردارد از افتتاح حساب یا ثبت مشخصات خود اجتناب می کردند.

مدیر تعاون روستایی ایوان افزود: اما پس از اینکه به کشاورزان اطمینان داده شد که بهای گندم آنها به جای معوقه های بانکی بلوکه نمی شود، و پول به حساب کشاورزان واریز می شود اقدام به ثبت نام و افتتاح حساب در این بانک کردند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد