سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26257
|
11:54 - 1396/02/03
نسخه چاپی

یادداشت؛

تقلای مسئولان برای مجاب کردن آرای مردم به روحانی

تقلای مسئولان برای مجاب کردن آرای مردم به روحانی
در گوشه و کناراستان ایلام خبرهای ناخوشايندي از حمایت و تلاش برخی مسئولین برای متقاعد کردن مردم جهت رای دادن به روحانی وبرخي از کاندیداهای،شورای،شهر به گوش میرسد که با دستورالعملهاي انتخاباتی به جدمنافات دارد.

عباس خزلی:: در گوشه و کناراستان ایلام خبرهای ناخوشايندي از حمایت و تلاش برخی، مسئولین برای متقاعد کردن مردم جهت رای،دادن به روحانی وبرخي،از کاندیداهای،شورای،شهر به گوش میرسد که با شعارهای دولت ودستورالعملهاي انتخاباتی ضمن اینکه متفاوت است به جدمنافات دارد.

هرچند که دوستان دولتی اتتقاد ما را به حساب،مسائل جناحی و حزبی گذاشته ولی ما همچنان رسالت خود که همانا اطلاع رسانی به افکارعمومی است انجام میدهم تا حداقل مردم،با این برنامه های برخی مسئولین دولتی آشنا باشند و هرگز گول برخی وعده های پوچ و تبلیغاتی نخورند.

البته امروز مردم به راحتی به آمارها،وارقامهاي جعلی که این روزها ارائه داده می شود چندان اعتنایی نمي گذارند و در بسياري از موارد آنها را یک طنز بيشتر تلقي نمي کنند؛ این روزها که در کشور افتتاح ها افزایش یافته است،مردم به بخش خبری رسانه ملی،هم بسيارتوجه نشان نمی دهند و در بسياري از موارد بیخیال پیگیری بخشهای مختلف خبری شده اند که شاهد افتتاح دستاوردهای دیگران توسط ديگري نباشند. 

کاش،مدیران ارشد که طی،بخشنامه برای،مديراني که تخلف انتخاباتی داشته باشندخط و نشان وفقط روی کاغذ مي کشند، نيم نگاهی به فعالیت چشمگيرشان برای تبلیغات،انتخابات ریاست جمهوری و حتی برخی ازکانديداهاي اصلاح طلبان درشوراها داشته باشند و این موضوع آنچنان علنی برگزار می گردد که برخی مجریان مستقیم انتخابات در استان در گروههای مجازی،فعال شده اند ودر حال تمجید ازعملکردي،که جز ناکار امدي ، بیکاری، فقر، تعطليلي،صنایع و اخراج کارگران بی پناه چیزی مشاهده نمي شودباشند.
امروز مردم صره را از ناصره تشخیص می دهند بگذارید مردم خود در تصميماتشان تاثیر گذار باشندنه اینکه مسئولین برای آنها تصمیم بگيرند و سعی در انحراف فکری آنان با وعده های که هرگز،عملی نخواهد شدداشته باشند که اگر در اين دنیای وانفسا به سزای اعمالشان رسیدگی نشود قطعا در دنیاي آخرت هیچ راه فراری برای خلاص کردن خودازمجازات،الهی نخواهند داشت.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد