سرویس: استان ایلام
کد خبر: 8861
|
11:19 - 1393/05/16
نسخه چاپی

مشروح/

سعید جلیلی:به حامی کشتار کودکان مظلوم نمی‌توان اعتماد کرد/با اراده قوی و مقاوم در پرونده هسته ای پیروز می شویم

سعید جلیلی:به حامی کشتار کودکان مظلوم نمی‌توان اعتماد کرد/با اراده قوی و مقاوم در پرونده هسته ای پیروز می شویم
سعید جلیلی در ایلام گفت:به حامی کشتار کودکان مظلوم نمی‌توان اعتماد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،سعید جلیلی در مراسم یادواره شهید داریوش رضایی نژاد در ایلام اظهار کرد: آن چیزی که در مناسبات سیاسی امروز جهان هست،حاصل 70 سال پیش می باشد و این چند قدرتی که هم اکنون می گویند ما حق وتو داریم، هیچ گاه نمی گویند که بر مبنای عدالت و دموکراسی عمل نماییم بلکه رفتار آنها بر اساس زور است.

جلیلی افزود: منطق اینگونه کشورها تنها زورگویی است و هر جا اگر هزاران زن و کودک بیگناه کشته شوند ازحقوق بشر هیچ سخنی به میان نمی‌آورند، واقعیت نظام استکبار و سیاست کشورهایی مانند آمریکا تنها زورگویی است حال می‌پرسیم آیا ما می‌توانیم به اینگونه کشورها اعتماد کنیم، آیا کسانی که کشتار هزاران کودک معصوم را می‌بینند و حتی از قاتلان حمایت می‌کنند می‌توان اعتماد کرد.

وی تاکید کرد: ما باید در سیاست خارجی واقع بین باشیم و چشم را بر واقعیت موجود نبندیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آمریکا در جهان برای خود یک نظام سلطه را ایجاد کرده است و خود را رئیس جهان می‌داند و خواستار تبعیت همه کشورها از خودش است، اما ما باید با بصیرت رخدادهای جهان را بر اساس واقعیت‌ها ببینیم نه آنگونه که نظام سلطه می‌خواهد، کشورهایی در منطقه نیز وجود دارند که از نظام سلطه طرفداری می‌کنند درحالی که حتی سابقه برگزاری انتخابات را ندارند. اما ادعای طرفداری از دموکراسی را دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: ماباید واقعیات را ببینیم اما این واقعیات باید آنطوری دیده شود که وجود دارد نه آنطوری که آنها بخواهند.

جلیلی گفت: امروز کشورهایی در منطقه طرفدار نظام سلطه و آمریکا هستند که حتی سابقه برگزاری یک انتخابات را ندارند و همواره این کشورهای ادعای طرفداری از دموکراسی را دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: به شهادت رسیدن امثال رضایی نژاد ها نشان داده که ایران این مناسبات را قبول نداشته و به همین خاطر در راه مبارزه با نظام سلطه، جوانهای زیادی جان خود را تقدیم کردند.

وی بیان کرد: تمام اهرم دشمن برای شکست مبارزات مردمی بر علیه خود،ترساندن مردم بوده است؛ اما مردم جمهوری اسلامی ایران با توکل بر خدا و اطاعت از ولایت فقیه هیچ گاه ترسی به خود را نداده و تقدیم هزارن شهید موید این موضوع می باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: امروز پیام شهیدان،نترسیدن و ناامید نشدن است و اگر این دوعامل را همواره مدنظر قرار دهیم قطعا همیشه پیروز خواهیم بود.

جلیلی تصریح کرد: قدرتهای زورگو که صدای مبارزه آنها با ترور،گوش عالم را کر کرده است الان می گویند با ترور هم که شده بایستی جلوی پیشرفت ایران را گرفت و می بینیم که اکنون رضایی نژاد ها تروز می شوند و تمام تلاش آنها این است که خط مقاومت در ایران را بشکنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: امروز قاتل رضایی نژادها و کودکان غزه یکی است و ان شاالله با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان شاهد ظهور رضایی نژادهای دیگری خواهیم بود.

وی تاکید کرد: ترس و دلهره نظام سلطه از چند سانتریفیوژ ما نیست بلکه ترس اصلی او،ظهور و رشد رضایی نژادهایی است که تفکر اصلی آنها ایستادگی و مقاومت می باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در پایان عنوان کرد: آنچه که ملت ایران را از سایر ملت های جهان متمایز کرده است، مقاومت و داشتن اراده بزرگ است و در مذاکرات هسته ای اگر با اراده قوی و مقاوم وارد شویم قطعا پیروز خواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد