سرویس: اجتماعی
کد خبر: 874
|
20:41 - 1391/09/26
نسخه چاپی

مهران؛شهربی شهردار

مهران؛شهربی شهردار
با وجود مشکلات زیاد، شهر مرزی مهران همچنان فاقد شهردار است.

به گزارش ایلام فردابه نقل از آوای مهران،سلایق گوناگون ،دیدگاههای متفاوت، نظرات و پیشنهادات تاکنون برای تعیین شهردار جدید این شهر نتوانسته به توافق و اجماع برسد.

شهر مهران مدت های مدیدی است که بی شهردار مانده و این مسئله خسارات و لطمات جبران ناپذیری برای شهروندان و ساکنان این خطه مرزی در پی داشته است.
بر همین اساس،بسیاری از طرح های عمرانی و خدمات عمومی درون شهری بدلیل عدم تخصیص اعتبار و نبود شهردار راکد مانده و یا نیمه کاره شده است.
خیابانها ،جدول،کوچه ها و معابرعمومی نیاز مبرم به لکه گیری ،آسفالت، ترمیم و نو سازی دارند در برخی از محله های شهر سد معبر شده و با ریختن و انباشت مصالح و نخاله های ساختمانی برخی افراد فضای کوچه و خیابانها چهره زشت و نا مطلوبی به خود گرفته است.
تعدادی از طرح های مهم شهری به لحاظ نبود شهردار اجرا نشده و یا بلاتکلیف مانده و چند مورد دیگر...  .
امام جمعه مهران در مراسم نماز جمعه ،جلسات و در جمع مردم در خصوص ضرورت انتصاب شهردار و پیگیری امورات شهرداری به مسئولان و دست اندر کاران و همچنین شورای اسلامی شهر مهران تذکراتی داده اند اما نهایتا بی فایده بوده است.
اعضای شورای اسلامی شهر مهران از زمان بر کناری شهردار اسبق این شهر تا به امروز 5نفر را برای تصدی و مدیریت شهرداری مهران معرفی ولی این افراد بدلیل نداشتن تجربه کافی، مدیریتی، تعهد لازم و غیره از مراجع ذیصلاح استانی و شهرستانی رد شده و مورد تایید قرار نگرفته اند.
لذا جا دارد مسئولان امر برای رفع این نقیصه که دود آن فقط به چشمان مردم این دیار که سالها متحمل رنج و عذاب و سختی در هشت سال دفاع مقدس به ویژه در دوران بازسازی مناطق جنگی شده اند خواهد رفت و بس؛اقدامات اساسی بعمل آردند و افرادی شایسته لایق کاردان دلسوز و متعهد را برای این امر مهم در نظر داشته باشند. چرا که هر کاری رضای پروردگار متعال در آن باشد رضای مردم هم در آن هست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب