سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 8610
|
16:29 - 1393/05/03
نسخه چاپی

امام جمعه ایوان:

راهپیمایی روز قدس کمر خمیده رژیم حرامزاده صهیونیستی را شکست

راهپیمایی روز قدس کمر خمیده رژیم حرامزاده صهیونیستی را شکست
امام جمعه ایوان گفت:راهپیمایی روز قدس امروز کمر خمیده رژیم حرامزاده صهیونیستی را شکست.

به گزارشایلام بیدار،حجت الاسلام والمسلمین رضا سعادت فر در خطبه های نماز جمعه شهر ایوان ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد:روز قدس یکی از ابتکارات مهم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال 58 بود که باعث شد اهمیت حفظ قدس و مبارزه با مشرکین جهان در رأس آنها رژیم غاصب صهیونیستی برای همه دنیا متجلی شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس امروز کمر خمیده رژیم حرامزاده صهیونیستی را شکست چرا که عامل مهمی در تقویت روحیه و اراده مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه ایوان افزود: امروز حمله اسرائیل به بیمارستان ها و مردم بی دفاع و زنان و کودکان نشانه ضعف این رژیم در جبهه نظامی است و در هر قدمی با وجود یکی از شکارچیان فلسطینی که همچون اشباحی از زمین بیرون می آید و تانک ها را هدف می گیرد مواجه است.

حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر تصریح کرد: طرح صلح رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان او با وجود چماق ظلم و جنایت بر سر مردم مظلوم فلسطینی صرفاً ایجاد فرصتی برای تجدید قوای بیشتراست.

وی گفت: امروزه سعی استکبار جهانی در به حاشیه کشاندن مساله فلسطین است و متاسفانه برخی در داخل هم با شعار – نه غزه و نه لبنان – و یا اینکه کسی حق ندارد – حتی جمهوری اسلامی – اسرائیل را به رسمیت نشناسد هم نوا و هم صدای با استکبار جهانی شده اند.

امام جمعه ایوان عنوان کرد: امروزه حمایت ایران از مردم غزه جدای از وظیفه شرعی و ملی یک حکم عقلانی است که انسان با دشمن خود در خارج از مرزهای جغرافیایی خود مبارزه می کند.

 

 

جویزر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد