سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 838
|
12:22 - 1391/09/22
نسخه چاپی

معمای استخر شهرستان مهران هنوز حل نشده است

معمای استخر شهرستان مهران هنوز حل نشده است
جمع زیادی از جمعیت 27000 نفری شهرستان مهران همچنان منتظر افتتاح و بهره برداری از استخر سرپوشیده شهرستان هستند.

 

به گزارش ایلام فردا،آوای مهران نوشت:

افتتاح نخست و اولیه این مکان ورزشی ، تفریحی به سال 1375 و پس از آن برمی گردد؛ این استخر سرپوشیده یکی از طرح های عمرانی و مهم در حال ساخت و اجرای اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران است که جهت تعمیر ، نوسازی و ساخت و ساز مجدد آن اعتبارات قابل توجهی هزینه شده اما تا کنون به نتیجه نرسیده است.
این مجموعه ورزشی که در محوطه اداره ورزش و جوانان این شهرستان در حال اجراست دارای مساحتی بالغ بر 1860 متر مربع است و برای آن قسمت های مختلفی در نظر گرفته شده و طراحی گردیده است.
در بازدیدی که سال گذشته مسئول تربیت بدنی و تعدادی از مدیران و متولیان ورزش استان واسط عراق از این مجموعه داشت از مجریان و طراحان این مکان تفریحی ورزشی تقدیر کرد و آن را طرحی بسیار زیبا و با معماری استادانه و استاندارد ارزیابی نمود.
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران ،بابت تعمیر و نوسازی استخر سرپوشیده مهران بین سال های 75 تا 88 حدود 2 میلیارد و 110 میلیون ریال اعتبار صرف شده و برای آغاز عملیات ساخت جدید آن در سال 90 روی هم 3 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
عباس عبدالهی اضافه کرد : در صورت نصب تجهیزات و تاسیسات فنی مورد نیاز ، این طرح آماده بهره برداری خواهد شد.
به گفته وی برای خرید و تهیه تجهیزات فنی و موتورخانه استخر مهران اعتباری نزدیک به 7 میلیارد ریال مورد نیاز است.
شهرستان گرمسیری مهران که در 90 کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام واقع شده اشت فاقد امکانات تفریحی مناسب، مورد نیاز جوانان ،نوجوانان و علاقه مندان است و اگر این طرح به بهره برداری برسد نقش بسزایی در گذران تفریحات سالم و سرگرمی های مردن این منطقه مرزی خواهد داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب