سرویس: اجتماعی
کد خبر: 835
|
11:14 - 1391/09/22
نسخه چاپی

سردار کاکی:

اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه جهادی است

اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه جهادی است
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه جهادی است.

 

به گزارش خبرنگار ایلام فردا،سردار سید صادق کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در یادواره شهدای بانقلان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: باید به اقتصاد مقاومتی نگاه علمی داشت و ظرفیت های پیدا و پنهان آن را برای استفاده حداکثری از امکانات کشور، شناسایی کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) افزود:  برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، ما باید از منافع شخصی، برای مصلحت جمعی بگذریم و زمینه را برای پیوند دانشگاه با صنعت و بازار برقرار کنیم.

سردار کاکی پرهیز از مصرف کالاهای خارجی با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان و تبیین الگوی مصرف را از دیگر مولفه های مورد نیاز برای اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه جهادی است و البته ما این روحیه را از شهدای خود در هشت سال دفاع مقدس یاد گرفته ایم.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه و الگوگیری این کشورها از انقلاب اسلامی بیان کرد:ما در بیداری اسلامی که در منطقه شکل گرفت الگو بودیم و اکنون باید با تلاش و پشتکار اقتصادی را بنا کنیم که بتواند الگویی برای سایر کشورها باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)  در ادامه آرامش و امنیت امروز ملت ایران را مرهون خون شهدای بزرگوار دانست و اظهار داشت: آسایش و امنیت و سرافرازی ما در دنیا امروز از خون پاک شهیدان است.

کاکی امتیاز و برتری شهداء را در آشنایی و همراهی با قرآن، دعا و ایمان راسخ آنها به اعتقادات دین مبین اسلام دانست و تصریح کرد: مقاومت امروز ملت ایران اسلامی مرهون خون شهیدان و به تاسی از مکتب عاشورا است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب