سرویس: استان ایلام
کد خبر: 785
|
08:35 - 1391/09/18
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه ایلام:

بسیج باید موتور محرکه ی جامعه در زمینه اقتصاد مقاومتی باشد

بسیج باید موتور محرکه ی جامعه در زمینه اقتصاد مقاومتی باشد
فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت:بسیج باید موتور محرکه ی جامعه در زمینه اقتصاد مقاومتی باشد.

 

به گزارش ایلام فردا،فرمانده سپاه ناحیه ایلام در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت محرم با اشاره به تحریم های دشمنان قسم خورده نظام، تحریم های اقتصادی را آخرین تیرهای آنها دانسته و یادآور شد : دشمنان نیز به بی اثر بودن تحریم ها پی برده، چرا که ملت ایران اقتصاد مقاومتی را در هشت سال دفاع مقدس آموخته اند.

این فرمانده نظامی اظهار داشت: ملت ایران با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب تحریم ها را دور زده و از این تحریم ها به عنوان فرصت استفاده می نماید.

سرهنگ شاکرمی بسیجیان را نمونه بارز تلاش و سخت کوشی در جامعه دانسته و  افزود: بسیج باید به بالاترین قله های علمی دست پیدا نماید تا کشور از وابستگی به غرب رهایی پیدا کرده و زمینه استخدام بیشتر در جامعه را فراهم آورد.

شاکرمی اقتصاد مقاومتی را نیازمند نگاه و تدبیر علمی دانست و از بسیجیان خواست که فرهنگ خرید کالای ایرانی و پرهیز از خرید کالای خارجی باید توسط بسیجیان به بدنه جامعه تزریق گردد.

شاکرمی خدمات بسیج سازندگی و گروه های جهادی را نمونه بارز اقتصاد مقاومتی دانست و با اشاره به خدمات ارزنده بسیج سازندگی، بسیجیان را موتور محرکه در جامعه دانسته و از بسیجیان خواست تا گفتمان ولایت در کلیه زمینه ها از جمله اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی را در جامعه پیاده نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب