سرویس: استان ایلام
کد خبر: 779
|
12:47 - 1391/09/16
نسخه چاپی

سردار کاکی:

دانشجویان جوهره پاک و اصیل انقلاب اسلامی هستند

دانشجویان جوهره پاک و اصیل انقلاب اسلامی هستند
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: دانشجویان جوهره پاک و اصیل انقلاب اسلامی هستند.

 

به گزارش خبرنگار ایلام فردا،سردار سید صادق کاکی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) صبح امروز در جمع دانشجویان  شرکت کننده در همایش پیاده روی ضمن گرامیداشت 16 آذر،روزدانشجو گفت:جنبش دانشجویی در 100 سال گذشته کشورایران اسلامی بسار تاثیرگذار بوده و دانشجویان شتاب دهنده موتور محرک کشور بوده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد:دانشجویان بصیر و آگاه کشور در سال‌های حکومت پهلوی به میدان آمده و با تقدیم سه شهید راه مسیر را برای قیام مردم و استقلال و پیروزی هموار کردند.

وی اضافه کرد: دانشجویان ما جوهره پاک و اصیل انقلاب هستند.

سردار کاکی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب دانشجویان را افسران جنگ نرم می داند تصریح کرد: دانشجویان امروز افسران جنگ نرم بوده و باید با جهاد شبانه‌روزی در بخش‌های مختلف علمی کشور، برای توسعه نظام اسلامی گام‌های اساسی بردارند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) درادامه با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمنان گفت: توطئه تحریم امروز مسئله تازه‌ای نیست بلكه همانند فراز و نشیب‌های سال‌های آغاز انقلاب است كه مردم ایران از آن به خوبی عبور كردند.

وی تاکید کرد:دانشجویان و اساتید ضمن تبیین مشخصات اقتصاد مقاومتی راه حل هایی برای رسیدن به نقاط مطلوب و مورد نظر رهبری معظم انقلاب را ارائه دهند.

قرائت زیارت عاشورا و نیز اهدای جوایز به شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این همایش بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب