سرویس: اقتصادی
کد خبر: 778
|
12:45 - 1391/09/16
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام:

50 درصد سهم استخدام در صنایع نفتی ایلام به جوانان بومی تعلق گرفت

50 درصد سهم استخدام در صنایع نفتی ایلام به جوانان بومی تعلق گرفت
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: 50 درصد سهم استخدام در صنایع نفتی ایلام به جوانان بومی تعلق گرفت.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از فارس،احمد شوهانی اظهار داشت: در روزهای گذشته دیداری با مسئولان ارشد وزارتخانه نفت برگزار شد. در مدت چند ماه اخیر مجلس نهم جلسات متعددی با مسئولان ارشد وزارت نفت برپا شده و مشکلات ایلام طرح شده است.

وی اضافه کرد: یکی از راه‌های توسعه ایلام، غلبه بر بیکاری جوانان و ایجاد ثروت توجه به ذخایر نفت و گاز استان است. در این راستا تلاش‌های فراوانی شده و این تلاش‌ها همچنان استمرار خواهد داشت.

شوهانی گفت: با تلاش‌های انجام شده 50 درصد سهم استخدام در صنایع نفتی ایلام به جوانان بومی تعلق گرفت. تاکنون نیز این قانون در استان وجود نداشته و هرکس که از هرکجا برای استخدام در آزمون‌ها شرکت ‌کرده و پذیرفته شده در ایلام استخدام شده است.

وی اضافه کرد: اما از این پس 50 درصد استخدام‌ها از نیروهای بومی استان ایلام انجام می‌شود و این سهمیه‌ای برای استان ایلام است.

شوهانی تصریح کرد: مسئولان وزارت نفت نیز اعلام کردند اگر 100 درصد تخصص‌های مورد نیاز وزارت نفت در صنایع نفت و گاز استان ایلام وجود داشته باشد این وزارتخانه در استخدام افراد گزینه بومی را مقدم می‌شمارد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس از مردم استان خواست در صورت مشاهده هرگونه عدم اجرای این قانون، مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا موضوع پیگیری شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب