سرویس: علمی و فناوری
کد خبر: 767
|
10:56 - 1391/09/15
نسخه چاپی

نارضایتی مردم دهلران از سرعت اینترنت

نارضایتی مردم دهلران از سرعت اینترنت
افت شدید سرعت اینترنت و پشتیبانی نامناسب مخابرات دهلران داد مشتریان را درآورده است .

به گزارش ایلام فردا به نقل از نسیم دهلران،استفاده از ظرفیت و پتانسیل های بسیار بالای اینترنت در دنیا و به ویژه در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات به عنوان یک نیاز مهم بشر امروزی به شمار می رود زیرا هر فرد از جامعه بشری برای رفع حداقل نیازهای خود و ارتباط برقرار کردن با محیط اطراف خود به اینترنت احتیاج دارد. در شهرستان دهلران نیز افراد زیادی هستند که از امکانات و توانمندی های شبکه بزرگ اینترنت بهره می برند اما در چند ماه اخیر متأسفانه استفاده از اینترنت در این شهرستان با قطع شدن های پی در پی مواجه شده است.

مشکلات اینترنت و سرعت پایین آن در شهرستان دهلران نارضایتی شدید مردم و کاربران اینترنتی را در پی داشته است.

با عنایت به اینکه در سال جاری اکثر کافی نت ها و مراکز اداری نسبت به خریداری و نصب اینترنت پرسرعت  و سیستمADSLبا پهنای باند 512 کیلوبایت و کمتر و پایینتر از این پهنای باند اقدام نموده اند اما سرعت پایین و قطع بودن آن باعث شده به مردم منطقه خدمات نامطلوبی ارائه گردد.

تعدادی از کاربران اینترنت در شهرستان دهلران در گفت و گوبانسیم دهلران ، از این وضعیت شکایت داشته و عنوان کردند: علیرغم ادعاهای مخابرات مبنی بر بی عیب و نقص بودن استفاده از سیستم پرسرعت اینترنت و ارزانی آن متاسفانه ما شاهد اشکالات بسیاری در این بخش می باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب