سرویس: اجتماعی
کد خبر: 753
|
12:00 - 1391/09/14
نسخه چاپی

کمبود نفت و توزیع نامناسب آن زندگی روزانه شهروندان آبدانانی را دچار اختلال کرده است

کمبود نفت و توزیع نامناسب آن زندگی روزانه شهروندان آبدانانی را دچار اختلال کرده است
کمبود نفت در شهرستان آبدانان و توزیع نامناسب آن، مردم را با مشکلات زیادی مواجهه کرده به طوری که زندگی روزانه آنان دچار اختلال شده است.

به گزارش ایلام فردا،آبدانان نیوز نوشت:

تعدادی از شهروندان آبدانانی  با ابراز گلایه شدید از مسئولان مربوطه،ازماخواستند تا این مشکل را به گوش مسئولان برساند تا هرچه سریع‌تر مشکلات ناشی از کمبود نفت و توزیع نامناسب آن در این شهر مرتفع شود.

تعدادی از آنها اظهار کردند: در ماه چند روزی بیشتر نفت  توزیع نمی‌شود و کلاً تعطیل است و این امر موجب سرگردانی مردم شهر شده است.

آنان افزودند: فقط بعضی اوقات نفت توزیع می‌شود و بعد می‌گویند که تمام شده است و کلاً مشکل دارد ما هر روز که مشکل بی نفتی  را پیگیری و به گوش مسئولان می‌رسانیم، می‌گویند در حال بررسی و پیگیری هستیم ولی هیچ وقت این پیگیری‌ها عملی نشده و جواب قانع کننده‌ای به مردم نداده‌اند.

یاری یکی از شهروندان آبدانانی می‌گوید: بالاخره تکلیف چیست؟ در شهر آبدانان  فقط یک جایگاه توزیع نفت با یک ماشین حامل و توزیع کننده وجود دارد که آنهم بیشتر اوقات تعطیل است، باید کجا و به چه کسی مشکل را گفت تا پیگیری کنند؟

یک معلم که خواست نامش فاش نشود گفت : مسئولان هیچ اهرم فشاری ندارند و شاید از مسئول جایگاه ترس و واهمه دارند یا اینکه شریک و سهمی دارند که هیچ اقدامی انجام نمی‌شود، چرا وقتی یک جایگاه‌دار این قدر خلاف می‌کند و چندین و چند وقت این مشکلات و خلاف‌ها ادامه دارد، آب از آب تکان نمی‌خورد و باید مردم بسوزند و بسازند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب