سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 727
|
14:20 - 1391/09/12
نسخه چاپی

ساخت 8 پروژه عمرانی در دهلران از محل دریافت وجوهات زکات

ساخت 8 پروژه عمرانی در دهلران از محل دریافت وجوهات زکات
مدیرکمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان دهلران از ساخت 8 پروژه عمرانی فرهنگی در مناطق محروم این شهرستان از محل وجوهات جمع آوری شده زکات خبر داد.

 

به گزارش ایلام فردا، حسین نوروزی اظهار داشت: این پروژه های عمرانی شامل مسجد ، حسینه و اماکن فرهنگی بوده که جهت احداث آنها حدود 93 میلیارد ریال از محل وجوهات زکات و مبلغ یک میلیارد ریال بعنوان تشویقی زکات از سوی وزارت کشور اختصاص داده شده است

وی افزود: این مساجد و حسینیه ها جمعا با زیر بنای 2500متر مربع در روستاهای نهر عنبر ، عین خوش، عین صوله ، سادات دانشگر و حمزه بخش موسیان با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در حال ساخت می باشند.

نوروزی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغی بیش از یک میلیارد و35 میلیون ریال از وجوهات زکات کشاورزان ودامداران شهرستان دهلران جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد : این مبلغ زکات برای اجرای طرحهای عمرانی شامل ساخت مساجد وحسینه ها و همچنین رفع مشکل مالی نیازمندان ومستمندان و ابن سبیل و تامین جهیزیه افراد بی بضاعت هزینه شده است.

وی همچنین افزود: سال گذشته هم کشاورزان ودامداران شهرستان دهلران در بخشهای مرکزی- موسیان و زرین آباد بیش از 400میلیون ریال وجوهات زکات خودرا به این ستاد پرداخت کردند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب