سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 696
|
10:05 - 1391/09/09
نسخه چاپی

4 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در ملکشاهی پرداخت شده است

4 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در ملکشاهی پرداخت شده است
فرماندار ملکشاهی گفت: 4 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در ملکشاهی پرداخت شده است.

 

به گزارش ایلام فردا، حسن پور فرماندار ملکشاهی در جلسه طرح توسعه کشاورزی استان در شهرستان ملکشاهی گفت: تاکنون در این شهرستان در قالب طرح توسعه کشاورزی بیش از 629 طرح با اعتبار 15 میلیارد و 700 میلیون تومان مصوب و به بانک کشاورزی ارجاع گردیده است که از این تعداد 173 طرح با اعتباری بیش از 4 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت گردیده است که زمینه اشتغال بیش از 200 نفر را فراهم خواهد ساخت .
وی اضافه کرد: این طرح ها در زیر بخش های مختلف باغبانی ، زراعت ، دام و طیور ، آب و خاک ، زنبور داری و جنگل و مرتع بوده که با اجرای چنین طرح های شاهد توسعه کشاورزی شهرستان خواهیم بود .

در ادامه این جلسه عسکری معاون برنامه ریزی استانداری ایلام گفت: ملکشاهی با توجه به اقلیم کوهستانی و جنگلی و همچنین تنوع آب و هوایی در شمال و جنوب این شهرستان از پتانسیل بالایی برای اجرای طرح های کشاورزی و سرمایه گذاری کلان در این حوزه برخوردار است .
وی افزود : مدیریت شهرستان با بهره گیری از کارشناسان مجرب و کار آزموده و با حضور میدانی زمینه و بسترهای لازم برای استفاده بهینه از آبهای روان در شهرستان برای استفاده مردم و کشاورزان فراهم نمایند .
معاون برنامه ریزی بیان کرد : مردم شهرستان ملکشاهی استقبال خوبی از طرح های مختلف زیر مجموعه کشاورزی بویژه زنبور داری داشته اند که این امر می تواند توسعه صنایع وابسته و اشتغال زایی به دنبال داشته باشد .
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد