سرویس: اقتصادی
کد خبر: 67706
|
12:14 - 1403/07/27
نسخه چاپی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام مطرح کرد:

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به غزه و لبنان

جمع‌آوری کمک‌های مردمی به غزه و لبنان
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام از جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی به لبنان، غزه و یمن توسط داوطلبان هلال‌احمر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر ایلام، حمزه محمدی مقدم در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی اظهار کرد: تاکنون ۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال در ۴۸ ایستگاه ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر استان برای مردم لبنان، غزه و یمن جمع‌آوری شده است.

 وی تصریح کرد: با توجه به حملات شدید و ددمنشانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن، بنا بر تأکید رئیس جمعیت هلال‌احمر و ابلاغ سازمان داوطلبان، هلال‌احمر استان اقدام به استقرار ۴۸ پایگاه کمک‌های مردمی در سراسر استان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام افزود: با مشارکت ۱۲۰ نفرروز از داوطلبان این جمعیت تاکنون جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای لبنان، یمن و غزه در خانه‌های هلال، مصلی‌ها، هیأتهای مذهبی، مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات و شعب تابعه، مراکز آموزشی و دانشگاهی، درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مردم خیر و نیک‌اندیش استان می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های جمع‌آوری هلال‌احمر در سراسر استان نسبت به اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود اقدام کنند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد