سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67697
|
07:43 - 1403/07/27
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام خبر داد:

پذیرش ۲ هزار و ۲۶۳ دانشجو در ایلام

پذیرش ۲ هزار و ۲۶۳ دانشجو در ایلام
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام از رشد ۱۶ درصدی پذیرفته‌شدگان در این دانشگاه خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۲۶۳ نفر در سال تحصیلی جدید دانشگاه پیام‌نور استان ایلام را انتخاب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرزاد اسفندیاری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به رشد ۱۶ درصدی پذیرفته‌شدگان در این دانشگاه، اظهار کرد: برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور را مهم‌ترین اولویت دانشگاه پیام‌نور است و این دانشگاه با دریافت کمترین میزان شهریه بهترین خدمات آموزشی را با شرایط یکسان در سراسر کشور ارائه می‌دهد و تاکنون نیز توانسته عدالت آموزشی را به شکل مطلوبی برای تمامی دانشجویان برقرار کند.

وی گفت: کمترین شهریه در بین دانشگاه‌ها، امکان مهمان در مراکز دیگر، امکان انتخاب محل آزمون و برگزاری کلاس‌های الکترونیکی و حضوری و وام صندوق رفاه از جمله خدمات حائز اهمیت و مزیت این دانشگاه برای دانشجویان و علاقه‌مندان است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۳ می‌توانند به صورت غیرحضوری از تاریخ ۲۵ مهر ماه تا ۷ آبان و حضوری از تاریخ ۲۸ مهر ماه الی ۱۲ آبان با مراجعه سامانه جامع ثبت‌نام دانشگاه پیام‌نور است به آدرس http://reg. pnu.ac.ir اقدام کنند.

اسفندیاری ادامه داد: لازم به ذکر است که انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود از تاریخ ۲۸ مهر ماه الی ۷ آبان است و پذیرفته‌شدگان گرامی می‌توانند با پرداخت شهریه ثابت نسبت به ثبت‌نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند و مابقی شهریه را تا قبل از پایان امتحانات نیمسال پرداخت کنند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی‌ارشد ۵۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰ میلیون ریال است که این وام‌ها بدون کارمزد بوده و تسویه آنها بعد از فارغ‌التحصیلی دانشجو است.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد