سرویس: بین الملل
کد خبر: 666
|
15:49 - 1391/09/01
نسخه چاپی

فرمانده سپاه: فناوري ساخت موشک "فجر 5" را در اختيار حماس قرار داده‌ايم

فرمانده سپاه: فناوري ساخت موشک "فجر 5" را در اختيار حماس قرار داده‌ايم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:فناوري ساخت موشک "فجر 5" را در اختيار حماس قرار داده‌ايم.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر محمدعلي جعفري در حاشيه مراسم افتتاح سامانه ارتباط تصويري بسيج، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالي مبني بر اين که موضع جمهوري اسلامي ايران درباره جنگ غزه و اسرائيل چيست، اظهار داشت: مردم غزه با افتخار، مقاومت خود را انجام مي‌دهند و تنها راه مقابله با روحيه ددمنشانه اسرائيل، ايستادگي است.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اگر کوچک‌ترين سازشي با اين رژيم منحوس صورت گيرد به ضرر مردم غزه تمام خواهد شد و من معتقدم که نمي‌توان روحيه مقاومت را از مردم فلسطين جدا کرد.

وي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين که گفته مي‌شود ايران به نوار غزه سلاح مي‌فرستد و موشک فجر 5 نيز از جمله اين سلاح‌ها است، گفت: ما سلاحي به غزه نفرستاده‌ايم چرا که مردم مظلوم غزه در محاصره قرار گرفته‌اند ولي با افتخار اعلام مي‌کنيم که فناوري ساخت موشک فجر 5 را در اختيار آن‌ها قرار داده‌ايم و هم اکنون هم تعداد زيادي از اين موشک‌ها ساخته شده و در اختيار آن‌ها قرار دارد.

سرلشکر جعفري تأکيد کرد: در خصوص انتقال تجربه و فناوري به همه مردم مظلوم مسلمان دنيا دريغ نخواهيم کرد.

وي هم‌چنين در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين که ايران مخالف آتش بس است گفت: اين صحيح نيست ما احساس همدردي با مردم مظلوم غزه را مي‌کنيم ولي معتقد به آتش بسي هستيم که همراه با اقتدار براي مردم غزه باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد