سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66320
|
12:58 - 1403/05/01
نسخه چاپی

فرماندار چرداول:

مواکب غیررسمی در اربعین فعالیت نخواهند داشت

مواکب غیررسمی در اربعین فعالیت نخواهند داشت
فرماندار چرداول گفت: مواکبی که در نظر دارند در ایام اربعین فعالیت کنند ضروری است تا آن‌ها ثبت نمایند و با ستاد اربعین هماهنگ باشند؛ چون از فعالیت مواکب غیررسمی در زمان ایام اربعین جلوگیری خواهد شد.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: مواکبی که در نظر دارند در ایام اربعین فعالیت کنند ضروری است تا آن‌ها ثبت نمایند و با ستاد اربعین هماهنگ باشند؛ چون از فعالیت مواکب غیررسمی در زمان ایام اربعین جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: مواکب از ظرفیت خود برای پذیرایی از زائران استفاده کنند و با ستاد اربعین شهرستان هماهنگ باشند تا در خدمت‌رسانی به زائران علاوه بر جبران کمبودها دچار بی‌نظمی نشویم.

فرماندار چرداول گفت: همچنین لازم است تا بخشداران شهرستان چرداول در بخش‌های حوزه خود جلسات ستاد اربعین را برگزار کرده و مسئولین هم حضور فعال به‌صورت میدانی داشته باشند.

محمدی گفت: کارگروه تنظیم بازار شهرستان چرداول در این ایام فعال شده وبر بازار نظارت ویژه و شبانه‌روزی باید داشته باشند؛ از طرفی هم با کسانی که سعی داشته باشند.

وی تصریح کرد: مدیران ادارات شهرستان برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران پای‌کار باشند تا زائران با آسودگی خاطر و بدون مشکل از شهرستان تردد کنند.

فرماندار چرداول خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران استفاده شود تا بتوانیم خدمات‌رسانی به زائران داشته باشیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد