سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64949
|
13:36 - 1403/01/29
نسخه چاپی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام:

شرکت‌های دانش‌بنیان نقش محوری در توسعه صنعت نفت دارند

شرکت‌های دانش‌بنیان نقش محوری در توسعه صنعت نفت دارند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام گفت: بهره‌گیری از نقش کاربردی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین و همچنین روش‌های کاهش آلایندگی آبی، خاکی، هوایی از مهم‌ترین راه‌های توسعه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، امین دوست محمدی روز چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: سند آمایش و توسعه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در توسعه متوازن و افزایش بهره‌وری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و اقتصاد انرژی از مهم‌ترین محورهای اقتصاد کلان استان برای توسعه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استان است.

 وی افزود: اقتصاد صنعت نفت در ایجاد تولید و اشتغال پایدار و تأثیر آن بر سایر فعالیت‌های اقتصادی استان نقش بسزا و انکارناپذیری دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام یادآور شد: در راستای راه‌های توسعه پایدار اقتصاد در حوزه صنایع وابسته به نفت، گاز و پتروشیمی اولین همایش علمی توسعه اقتصاد صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان در روزهای ۳۰ و ۳۱ خردادماه سال جاری در سطح ملی و با حضور افراد تصمیم‌ساز برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: صنعت نفت و درآمدهای حاصل از آن از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر روند توسعه بلندمدت است و این همایش به‌منظور بهره‌گیری بیشتر از فرصت‌هایی که از طریق این گردهمایی برای استان به وجود خواهد آمد، برگزار می‌شود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب