سرویس: سیاسی
کد خبر: 64941
|
15:43 - 1403/01/28
نسخه چاپی

معاون استاندار ایلام:

هنرمند متعهد انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی می‌کند

هنرمند متعهد انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی می‌کند
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: هنرمندان در تحولات جامعه نقش‌آفرین هستند و به فرموده رهبری انقلاب برای نفوذ و تثبیت نظام در دنیا باید از زبان هنر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد سبحان حسنی روز سه‌شنبه در همایش تجلیل از هنرمندان استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هنرمندان در حوزه‌های تخصصی خود از نگاه و هدایت رهبری بهره گرفته‌اند و به‌راستی که زبان هنر عمیق‌ترین و رساترین زبانی است که مخاطب آن را می‌پذیرد.

 وی افزود: قدرت نفوذ هنر در تحولات جامعه و تأثیرگذاری هنر بر مخاطبان و مدیریت افکار عمومی در سایه این عرصه بیشتر از سایر حوزه‌ها است.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام هنر را تحول‌ساز معرفی و اضافه کرد: هنر چون سرمنشأ الهی دارد با ذات و طبیعت انسان سازگار است و بشر به‌راحتی باهنر انس و ارتباط برقرار می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه هنر هنرمند باید از خداوند سرچشمه بگیرد تا اثرش ماندگار شود، ادامه داد: هنرمند بزرگی چون شهید آوینی با خلق آثار ماندگاری چون روایت فتح در ترسیم سبک جدیدی از هنر مطابق با معیارهای انقلاب اسلامی به این حوزه ارزش اعتبار بخشید و شکل جدیدی از هنر را ابداع کرد.

 وی بیان کرد: ما در استان ایلام هنرمندان شاخصی داریم که در سطح کشور خوش درخشیده‌اند و برای استان افتخارآفرین بوده‌اند و نهادهای هنری و فرهنگی باید در حمایت از این چهره‌ها اقدامات مؤثر داشته باشند.

 حسنی با اشاره به عملیات وعده صادق تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات دفاعی قواعد بازی نظامی در منطقه را به سود خود تغییر و قدرت تهاجمی خود را به دنیا نشان داد و این حرکت سپاه مقتدر با حمایت و استقبال مردم همراه شد.

 وی ادامه داد: اکنون هنرمندان با خلق آثار هنری و رسانه‌ها با نگارش مطالب شکیل حمایت قاطع خود از نیروهای مسلح را داشته باشند و عملیات روانی و تبلیغاتی دشمن را خنثی کنند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب