سرویس: سیاسی
کد خبر: 649
|
10:52 - 1391/08/24
نسخه چاپی

آیت الله سعیدی در ایلام:

اراده ملت ایران زمینه ساز ظهور است

اراده ملت ایران زمینه ساز ظهور است
آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز در ایلام گفت:اراده ملت ایران زمینه ساز ظهور است.

به گزارش ایلام فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،حضرت آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع کارکنان ستاد سپاه امیرالمومنین(ع)،پیشکسوتان جهاد و شهادت و بسیجیان با تبیین شرایط و ویژگی های کنونی کشور و رسالت سپاه گفت: برای بررسی شرایط کشور توجه به سه مقطع تاریخی لازم و ضروری است.

وی ادامه داد:در سه مقطع تاریخ اراده خداوند باری تعالی در برابر بندگان عصیانگرش به طور تمام عیار در تقابل قرار گرفت و این سه مقطع شاهد مبارزه حق در برابر باطل بوده است.

آیت الله سعیدی بیان کرد: اولین مقطع تاریخی در دوران فرعون بود که این بنده عصیانگر در برابر اراده خداوند قرار گرفت و به دنبال آن بود که حضرت موسی متولد نشود اما ذات باری تعالی بر این قرار گرفته بود که موسی در خانه ی خود فرعون رشد و نمو کند و در آخر هم او را نابود کند.

در مقطع دوم عباسیان با به زندان انداختن امام حسن عسگری(ع) سعی داشتند مانع از تولد امام زمان(عج) شوند اما باز هم اراده خداوند برترین اراده بود و امام زمان(عج) متولد شدند تا به زودی کاخ ستمگران و عصیانگران را ویران کند.

نماینده ولی فقیه به فلسفه غیبت اشاره کرد و تاکید کرد:فلسفه غیبت امام زمان(عج) غیبت خود مردم است، در حالی که بیش از 1200 سال از تولد حضرت حجت(عج) گذشته است نبود اراده مردم  باعث شده که مساله ظهور رخ ندهد و تا زمانی که اراده مردم در بحث ظهور بروز نکند حجت(عج) ظهور نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: اگر 100 انقلاب دیگر همانند انقلاب اسلامی ایران ظهور کند و مردم در صحنه نباشند و صحنه را به خاطر فشار دشمنان خلوت نمایند امام زمان (عج) ظهور نخواهند کرد ولی مطمئنا اراده ملت ایران زمینه ساز ظهور است.

آیت الله سعیدی سومین مقطع تاریخی در مبارزه اراده خداوند باری تعالی در برابر بندگان عصیانگرش را پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:انقلاب اسلامی ایران در سال 57 مهمترین زلزله تاریخ معاصر است و امروز ملت ایران در مهمترین آزمون تاریخ بشریت قرار گرفته است .انقلاب اسلامی ایران اسلام مرده را زنده کرد و آنقدر این اسلام بالا رفت که کفار و دشمنان را وادار به مقابله با آن کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: امروز تمام تمرکز دشمن به خاطر اسلام،انرژی و شرایط ژئوپلتیک  بر روی منطقه غرب آسیا(خاورمیانه) است و به همین خاطر بود که آنها به دنبال طرح خاورمیانه بزرگ بودند اما متغیر های منطقه ای و انقلاب اسلامی ایران باعث شکست این طرح شد.

وی عنوان کرد:در جنگ 33 روزه حزب الله توانست اساس طرح خاورمیانه بزرگ را نابود سازد و باعث تزلزل در ارکان قدرت آمریکا و اسرائیل شود و الان به خاطر همین موضوع است که دو سال تمام با دلار های قطر و عربستان قادر نیستند آسیبی جدی به سوریه وارد کنند.

آیت الله سعیدی به همکاری مردم با نظام اشاره و بیان کرد:حضور مردم ایران در کنار رهبری و نظام ،ارکان قدرت آمریکا را نابود کرده است و این اراده پولادین ملت ایران است و البته ملت ایران بداند تا وقتی که غول آمریکا شاخش نشکند امام زمان (عج) ظهور نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه به شرایط داخلی کشور پرداخت و گفت: ما در سال آینده با یکی از سرنوشت سازترین انتخابات ریاست جمهوری در کشور مواجه خواهیم بود و حضور گسترده مردم و انتخاب یک رئیس جمهور متعهد و ولایت مدار می تواند زمینه را برای ظهور فراهم نماید.

وی همچنین با اشاره تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت قوا افزود:مشکل اصلی ما نه بازدید از زندان اوین است و نه سوال از رئیس جمهور،بلکه تمام قوا وظیفه دارند با هم متحد شوند و فشار را از روی مردم کم نمایند.

آیت الله سعیدی درقسمت  پایانی سخنان خود به ترفندهای دشمن برای مقابله با نظام اشاره کرد و تصریح کرد: دشمن سه راهبرد نظامی،تحریم و مذاکره را در پیش روی خود قرار داده تمام تلاش خود را در این زمینه به کار برده است .

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در بحث نظامی خود دشمن نیز می داند که قادر نخواهد بود با اراده ملت ایران و رهبری نظام و نیروهای همیشه آماده مقابله کند بنابراین تمام همت خود را معطوف به تحریم و مذاکره  کرده است و تاریخ انقلاب اسلامی نیز نشان داده که تحریم در اراده ملت سربلند ایران و رهبر آگاه و هوشیارش خللی ایجاد نخواهد کرد،اما در بحث مذاکره ما شاهد هستیم که برخی در کشور نیز این موضوع را بیان می کنند در حالی که قطعا در مذاکره با آمریکا به خاطر ذات استکباریش سودی نخواهد بود و این افراد باید از سرنوشت کشورهای  عراق و افغانستان عبرت بگیرند.

وی در پایان توجه به بالا بردن بصیرت دینی و سیاسی کارکنان سپاه را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: سپاه باید بصیرت و آگاهی خود را نیز بالا ببرد تا بتواند از شرایط پیچیده منطقه سربلند بیرون بیاید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد