سرویس: سیاسی
کد خبر: 64871
|
14:22 - 1403/01/24
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایلام:

پایبندی به قوانین بین‌المللی نزد سران اسرائیلی هیچ جایگاهی ندارد

پایبندی به قوانین بین‌المللی نزد سران اسرائیلی هیچ جایگاهی ندارد
امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه در جریان جنگ غزه، سران رژیم صهیونیستی اثبات کردند که دچار جنون و دیوانگی محض هستند و پایبندی به چارچوب‌ها و قوانین بین‌المللی در نزد سران و سربازان اسرائیلی هیچ جایگاهی ندارد، گفت: یک انتقام قوی و بازدارنده از سوی ایران و زیر نظر مقام معظم رهبری لازم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الدین سراج در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ایلام اظهار کرد: در مسئله فلسطین اثبات شد که شورای امنیت و سازمان ملل هیچ‌گونه اعتبار و جایگاه عملیاتی ندارند.

 امام‌جمعه موقت ایلام افزود: پس از حمله رژیم جعلی اسرائیل به سفارت ایران، مسئله انتقام یک موضوع بسیار جدی برای ایران است و کشور ما از مسیر چینش درست مهره‌های خود دست به انتقام خواهد زد و اقدام متقابل ایران غافلگیرانه و بازدارنده باید باشد.

 خطیب موقت نمازجمعه ایلام گفت: بعد از حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه، شورای امنیت و سازمان ملل حتی به‌صورت نمادین این تجاوز آشکار اسرائیل را محکوم نکردند؛ اما بعد از اعلام ایران مبنی بر تنبیه اسرائیل، همه کشورهای عضو شورای امنیت به اقدام متقابل ایران در مورد اسرائیل اعتراض و ایران را به خویشتن‌داری دعوت کرده‌اند.

سراج ادامه داد: در جنگ غزه سران رژیم صهیونیستی اثبات کردند که دچار جنون و دیوانگی محض هستند و پایبندی به چارچوب‌ها و قوانین بین‌المللی در نزد سران و سربازان اسرائیلی هیچ جایگاهی ندارد و یک انتقام قوی و بازدارنده از سوی ایران و زیر نظر مقام معظم رهبری لازم است.

 خطیب موقت نمازجمعه ایلام اضافه کرد: تاکنون شخصیت‌های زیادی از جبهه مقاومت و ایران از طریق حملات هوایی و پهپادی اسرائیل به شهادت رسیده‌اند و باید برای این خلاء و نقطه‌ضعف مهم هوایی لبنان و سوریه از طریق کشورهای منطقه و سازمان ملل یک تدبیر و چاره اساسی صورت بگیرد.

 وی به ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: تاریخ وقایع دفاع مقدس بیانگر جایگاه مقتدرانه مجاهدت‌های نیروهای ارتش در جنگ تحمیلی است و ارتش در نیروی دریایی، هوایی و زمینی جسورانه وارد عرصه دفاع شد و شخصیت‌های بزرگی از این قوه مسلح در راه دفاع از میهن جان خود را فدا کردند که هرکدام از این چهره‌ها می‌تواند سوژه‌هایی بی‌بدیل برای خلق آثار هنری باشد و در این زمینه از سوی نهادهای فرهنگی کم‌کاری شده است.

 امام‌جمعه موقت ایلام در خصوص وقایع رخ‌داده در استان سیستان و بلوچستان هم گفت: امنیت این استان مدتی است که توسط گروهک تروریستی جیش الظلم تهدید می‌شود و باید برخورد قاطع با این گروهک انجام شود.

 وی اظهار کرد: مطالبات نیروهای شاغل در بیمارستان‌ها و بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی از لحاظ معیشتی رسیدگی شود و مسئولان باید پیگیر مطالبات این اقشار شوند.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب