سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65209
|
00:15 - 1403/02/16
نسخه چاپی

کارشناس مسائل دینی:

حجاب اصلی انکارناپذیر در ایران است

حجاب اصلی انکارناپذیر در ایران است
کارشناس مسائل دینی گفت: حجاب و رعایت پوشش یک اصل انکارناپذیر در دین اسلام و ایران بوده است.

حجت الاسلام «محمد پایمرد» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ایلام بیدار گفت: حجاب و رعایت پوشش یک اصل انکارناپذیر در دین اسلام بوده و در این خصوص آیات و روایات زیادی مبنی بر اهمیت این موضوع ذکر شده است.
کارشناس مسائل مذهبی افزود: حجاب و اصول آن موضوع تازه‌ای در ایران نبوده و مردم از گذشته دور تا امروز فلسفه حجاب را له خوبی درم کرده و همواره مورد تأکید در جوامع بوده است.
وی اظهار کرد: اما اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از بازیگران خودفروخته خود در داخل کشور این روزها بر طبل نافرمانی از این اصل مهم زده چیز غریبی نیست چرا که استکبار برای نابودی این نظام غز هر حربه‌ای استفاده خواهد کرد و امروز چه هیچ موضوعی بهتر از حجاب پیدا نکرده‌اند.
پایمردی تصریح کرد: از اصل حجاب مهمتر ، مسئله امر به معروف و نهی از منکر بوده که این روزها خادمین مردم در فرماندهی انتظامی کشور با عنوان طرح نور در حوزه حجاب در حال انجام آن هستند.
این استاد حوزه بیان داشت: این طرح با توجه به وضعیت موجود که آن هم از دسیسه‌های دشمن بوده مورد حمایت قاطبه جامعه است و مورد تأیید اقشار مختلف می‌باشد.
وی تأکید کرد: استمرار این طرح البته با رعایت کلیه موارد امر به معروف و نهی از منکر توسط مجریان یک ضرورت بوده و همه از آن حمایت خواهیم کرد.
پایمردی اظهار داشت: همه دستگاه‌های متولی فرهنگی نیز باید در این طرح مهم مشارکت داشته و نیروی انتظامی را در این کارزار مهم تنها نگذارند.
انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب