سرویس: سیاسی
کد خبر: 64854
|
08:52 - 1403/01/23
نسخه چاپی

فرماندهی انتظامی ایلام طی اطلاعیه اعلام کرد:

اجرای طرح عفاف و حجاب از شنبه در ایلام

اجرای طرح عفاف و حجاب از شنبه در ایلام
فرماندهی انتظامی ایلام طی اطلاعیه از اجرای طرح عفاف و حجاب از روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه در همه معابر و اماکن عمومی خبر داد و گفت: این طرح هم زمان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرماندهی انتظامی استان ایلام ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هم‌وطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.


به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت نمایند. 

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌نماید. از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.

 

انتهای خبر /م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب