سرویس: سیاسی
کد خبر: 64702
|
00:31 - 1403/01/14
نسخه چاپی

امام‌جمعه دهلران:

روز قدس نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد

روز قدس نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد
امام‌جمعه دهلران گفت: رژیم صهیونیستی هر روز متزلزل از گذشته خواهد بود و باتوجه‌به اتفاقاتی که سرزمین‌های اشغالی رخ‌داده است، ملت‌های مسلمان در روز قدس امسال باقدرت و صلابت مرگ زودرس رژیم صهیونیستی را از خداوند متعال طلب کرده و این مورد ان‌شاءالله محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: در عصر غیبت و استقرار حکومت الهی اسلامی تشیع، نعمت وجود جمهوری اسلامی، از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است که باید قدر آن را بدانیم و یاد و نام امام راحل بنیان‌گذار این نظام الهی و اسلامی را گرامی بدانیم.

وی خواستار تشکیل کارگروه مهار تورم و رشد تولید با مدیریت استاندار در استان ایلام شدند و گفت: همهٔ مسئولان در هر جایگاهی نسبت به تحقق شعار سال مسئولیت دارند. همهٔ آحاد جامعه دررابطه‌با رشد تولید مشارکت و همراهی کنند.

 امام‌جمعه دهلران خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته هم متأسفانه جریاناتی ضدانقلاب با هدفی مشخص وارد شدند و مسیر این شادی‌های مردم را به سمت خود هدایت کردند، متأسفانه عده‌ای هم غافل از این جریانات، فریب آن‌ها را خوردند. فلذا از مسئولان و متولیان این برنامه‌ها انتظار داریم که در برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی هوشیار باشند و به‌خوبی مدیریت کنند تا خدای‌ناکرده جریانات ضدانقلاب از این شادی‌های مردم عزیزمان، سوءاستفاده نکنند.

وی بیان داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص فلسطین و تمجید ایشان از صبر و استقامت مردم غزه بسیار مهم و قابل‌تأمل بود و ان‌شاءالله این مردم مظلوم و بی‌دفاع، پیروز نهایی خواهند شد.

موسوی گفت: باتوجه‌به شرایط امروز جهان و اعلام حمایت و پشتیبانی جهانی از مردم مظلوم فلسطین، می‌طلبد که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام حمایت و پشتیبانی خود را از این امت مظلوم و مقتدر داشته باشیم.

موسوی به وضعیت رژیم صهیونیستی پرداخته و گفت: رژیم صهیونیستی هر روز متزلزل از گذشته خواهد بود و باتوجه‌به اتفاقاتی که سرزمین‌های اشغالی رخ‌داده است، ملت‌های مسلمان در روز قدس امسال باقدرت و صلابت مرگ زودرس رژیم صهیونیستی را از خداوند متعال طلب خواهند کرد.

وی تصریح کرد: از آنجایی دشمن با جنگ ترکیبی، تحمیلی از جبهه جدیدی وارد شده مردم عزیز ما هوشیار باشند، دشمن می‌خواهد اعتقادات مرا تهی کند، همهٔ سازمان‌ها و نهادها برای مقابله با این توطئه جدید دشمن پای‌کار باشند و از خود نهادها و ادارات خود شروع کنند.

 

انتهای خبر/ر

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب