سرویس: استان ایلام
کد خبر: 62172
|
00:33 - 1402/08/23
نسخه چاپی

یادداشت؛

صدای آزادی‌خواهی جهان همچنان به افق فلسطین است

صدای آزادی‌خواهی جهان همچنان به افق فلسطین است
اگر دیروز صدای مظلومیت فلسطین تنها از ایران به گوش می‌رسید امروز در درب کاخ سفید، کاخ الیزه، منزل بایدن، خیابان‌های نیویورک، خیابان ساختمان بی‌بی‌سی، خیابان‌های فرانسه، دانشگاه هاروارد، استادیوم‌های معتبرترین باشگاه‌های فوتبال جهان و... به گوش می‌رسد.

به گزارش ایلام بیدار، فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: این روزها که دنیا شاهد یک نسل‌کشی به‌تمام‌معنا در غزه هست و رژیم صهیونیستی  چیزی در جنایت و خونریزی کم نگذاشته است؛ اما به همان نسبت و فراتر از آن آزادی‌خواهان جهان از هر ملیت و دینی و عقیده‌ای صدای فلسطین شده‌اند و با تمام وجود برای محکومیت رژیم صهیونیستی  کودک کش به میدان آمده‌اند.

در آمریکا و کشورهای اروپایی روزی نیست که شاهد تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین نباشیم، از تظاهرات میلیونی لندن و فرانسه گرفته تا تظاهرات بی‌سابقه در آمریکا و کانادا و هلند و سوئد و... ، از جو ورزشگاه‌های ورزش فوتبال که با شعار حمایت از فلسطین شور و حال خاصی به ورزشگاه‌ها داده‌اند به‌ویژه در اروپا تا جیمی جامپ تماشاگران در این بازی‌ها با پرچم فلسطین... ، از تظاهرات بی‌سابقه در دانشگاه معتبری چون هاروارد که دانشجویانش ساعت‌ها برای حک‌کردن اسم شهدای غزه وقت گذاشتند تا تظاهرات کادر درمان انگلیس و از دفاع سلبریتی‌های معروف آمریکا و اروپا و اینفلوئنسرهای اینستاگرام تا چهره‌های شناخته شده ورزشی که جالب آنجاست که همگی عنوان کردند محدودیت‌های ایجاد شده از سوی شبکه‌های اجتماعی که تحت کنترل صهیونیست‌ها است برایشان اهمیتی ندارد.

از دفاع نوجوانان سراسر جهان به‌ویژه در برنامه تیک‌تاک که با پرچم فلسطین و با چشمانی اشک‌بار سرود سلام یا مهدی را زمزمه می‌کردند.

آری جغرافیای آزادی‌خواهی با تمام قدرت پشت فلسطین است، هر چند که دولت‌های آمریکایی و اروپایی و برخی دولت‌های عربی همچنان از کشتار فلسطین حمایت می‌کنند اما شکست عمیقی که رژیم صهیونیستی  نزد افکار عمومی خورد دیگر و تحت هیچ شرایط و نمایش سیاسی جبران نخواهد شد.

رژیم صهیونیستی  منفور عالم شده و اگر روزی شعار دفاع از مقاومت مشروع فلسطین را تنها از وطن ما یعنی ایران به گوش می‌رسید الان این شعار از کنار کاخ سفید، خیابان منهتن نیویورک، کاخ الیزه فرانسه، خیابان ساختمان بی‌بی‌سی، منزل بایدن، استادیوم‌های معتبرترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، صفحات سلبریتی‌های پرطرف‌دار اروپا و آمریکا به گوش می‌رسد.

رژیم صهیونیستی  این روزها حریف خود را بیمارستان‌ها و بیماران می‌داند و بیمارستان‌های غزه را یکی پس دیگری از کار و خدمات‌رسانی ساقط می‌کند، او به‌صراحت اعلام کرده که کودک می‌کشد و خوی خونخوارش به هیچ‌چیز نه‌تنها رحم نمی‌کند؛ بلکه سیر نیز نخواهد شد.

اما بدانیم که این‌ موج عظیمی که در دنیا بر علیه غاصبان صهیونیست انجام‌گرفته تصادفی و موقت نیست، آینده با این بیداری که در عالم مشاهده می‌شود قطعاً از آن فلسطین است، قطعاً فلسطین به فلسطینی‌ها برخواهد گشت و قطعاً آن روز دیر نخواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب