سرویس: استان ایلام
کد خبر: 61961
|
00:13 - 1402/08/13
نسخه چاپی

یادداشت؛

نگاهی به جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران

نگاهی به جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران
همه می‌دانیم آمریکا چه مشکلاتی برای ملت ما ایجاد کرده و مستقیماً مردم را هدف قرار داده و باید این موضوع برای مردم کاملاً روشن شود.

به گزارش ایلام بیدار، شیرزاد قاسمی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: وقتی راجع به جنایت آمریکا صحبت می‌شود نباید فقط از بعد سیاسی نگریسته شود و آگاه‌کردن مردم از اینکه آمریکا برنامه منطقی علیه ملت ایران ندارد و ارتقای افزایش آگاهی مردم در این راستا در تضاد با روشنفکری نیست، باید در خصوص ایجاد حساسیت لازم و ترغیب مردم به موضع‌گیری‌های منصفانه کارکرد.

 آمریکا جنایت‌هایی در زمینه تروریسم و تحریم انجام داده که هزاران شهید ترور حاصل آن جنایت‌ها بوده و از همه غیرقابل‌تحمل‌تر ترور ناجوانمردانه شهید حاج‌قاسم سلیمانی و همراهانشان است که باید برای نسل آینده ما هر روز یادآوری شود.

 تحریم یک ملتی که در هیچ کجای دنیا جنایتی این‌چنینی تا این حد مشهود نبوده و این اجحاف در حق ملت ایران را باید طوری به تصویر کشید که مردم ما تحریم‌ها را متوجه سیاست داخلی و ناکارآمدی جلوه نکنند، زیرا هدف اصلی سیاست‌مداران آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که فشار تحریم‌های ظالمانه را طوری طراحی کنند که ملت ما مشکلات اقتصادی را در سو مدیریت‌ها ببینند تا تحریم‌ها.

 همه ما باید بدانیم تحریم‌های یک‌جانبه، جنایت علیه بشریت است و جرم جدی در جامعه بین‌المللی است که مردم ایران را تحت‌تأثیر داده است.

 مسئولیتی که ما دررابطه‌با افشاگری جنایت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران داریم مسئولیت مهمی است و ما اگر بی‌توجه باشیم سیاست‌مداران آمریکا و رژیم صهیونیست همه برنامه‌های خود را زیرکانه طوری پیش می‌برند که ما در برابر آگاهی مردم حساسیت نداشته باشیم.

 مسئولیت همه مسئولین خیلی جدی است باید ابتکاراتی داشته باشند که علمی و تخصصی در آگاهی بخشیدن به ملت شریف مانع بزرگی در برابر ساختار ناخلف ذهنی جنایت‌کاران ترسم کنند که همراهی همدلانه‌ای بین مردم و حاکمیت علیه استکبار جهانی شکل بگیرد.

 

 انتهای خبر/ر

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب