سرویس: استان ایلام
کد خبر: 61712
|
01:46 - 1402/07/29
نسخه چاپی

یادداشت؛

دستگاه‌های اجرایی دادستان ایلام را یاری کنند

دستگاه‌های اجرایی دادستان ایلام را یاری کنند
حال که دادستان و مجموعه دادستانی ایلام با کار جهادی حتی در اوقات فراغت خود پیگیر حقوق مردم است همکاری مردم و مسئولین را می‌طلبد تاکسی جرئت تصرف اموال بیت‌المال را به خود ندهد.

به گزارش ایلام بیدار، عباس خزلی فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: مدت‌هاست دادستان مرکز استان ایلام با استفاده از قضات و همکاران دادستانی به موضوع زمین‌خواری ورود کرده است که خرسندی مردم ایلام را به دنبال داشته است. 

اخیراً یک قطعه زمین متعلق به شهرداری ایلام که دادای سند تک‌برگ به نام شهرداری دارد توسط زمین‌خواران تصرف و کامل حصارکشی می‌شود که پس از اطلاع دادستان از موضوع دستور تخریب آن صادر و بلافاصله توسط عوامل اجرایی نظارت نیروی انتظامی تخریب  و ملک ارزشمند به شهرداری ایلام برگردانده می‌شود.

کار دادستان ايلام در دفاع. پیگیری و بازگرداندن بیت‌المال قابل‌تحسین است و باید به ایشان خسته نباشید گفت؛ اما دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید در جهت حفظ منافع بیت‌المال با ایشان همراهی کنند .

نکته‌ای که  تعجب همگان را به دنبال دارد اینکه چگونه زمین‌خواران اطلاع پیدا کرده‌اند که این زمین متعلق به شهرداری است و به دنبال تصرف آن هستند چرا که قطعاً زمین‌خواران املاک شخص را باتوجه‌به نظارت صاحب‌ملک نمی‌توانند تصرف کنند.

بارها دادستان ايلام در گفتگو با رسانه‌ها در ارتباط با زمین‌خواری در این استان تذکرات لازم را داده است و اعلام نموده است که موارد مربوط به زمین‌خواری را به اطلاع دادستانی برسانند.

در همین ایامی که دادستان ايلام دستور تخریب حصارکشی زمین تصرف شده شهرداری را صادر نمودند در دستوری دیگر یک ساختمان چهارطبقه که بنا برگزارش کارشناسان فنی ناایمن ساخته شده بود و در آینده می‌توانست حادثه دلخراشی را به دنبال داشته باشد تخریب نمودند که این عملیات برای بار اول در استان ایلام صورت گرفت.

در مدتی که دادستان ايلام به‌عنوان مدعی‌العموم موضوع زمین‌خواری را در دستور کار خود قرار داده است خوشبختانه املاک قابل‌توجهی در تصرف زمین‌خواران خارج و به بیت‌المال برگردانده شده است. 

حال که دادستان و مجموعه دادستانی ایلام با کار جهادی حتی در اوقات فراغت خود پیگیر حقوق مردم است همکاری مردم و مسئولین را می‌طلبد تاکسی جرئت تصرف اموال بیت‌المال را به خود ندهد و در پایان به دادستان جهادی و همکاران ایشان در دادستانی خسته نباشید می‌گوییم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب