سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31805
|
21:30 - 1397/01/18
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

زیباسازی ورودی‌های ایلام با توجه به تردد زوار عتبات عالیات ضرورت دارد

زیباسازی ورودی‌های ایلام با توجه به تردد زوار عتبات عالیات ضرورت دارد
امام جمعه ایلام بر اهمیت مقوله کارشناسی در انجام طرح‌های شهری تأکید کرد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز در دیدار با شهردار ایلام و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام اظهار داشت: شهرداری ایلام نهادی پر مخاطره است که باید به انتظارات مختلف مردمی نیز پاسخ دهد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: توجه به وضیعت عمران شهری، زیباسازی ورودی و خروجی شهر ایلام با توجه به تردد کاروان‌های راهیان‌نور و زوار عتبات عالیات در ایام نوروز و توجه به مبلمان شهری و ... باید در دستور کار مسؤولان عمران شهری قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش پر اهمیت مقوله کارشناسی در انجام طرح‌های شهری ادامه داد: شهرداری ایلام باید این مهم را مد نظر قرار دهد و در این راستا بکوشد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: شهرداری‌ها در کشور و در استان ایلام پرونده بسیار درخشان و کارنامه بسیار درخشانی دارند، یکی از وظایف مهم شهرداری‌ها زیباسازی شهر بوده که در دستور کار شهرداران قرار گرفته است.

لطفی تصریح کرد: باید در شهر ایلام جاذبه و زیبایی ایجاد شود تا زمانی که فردی وارد ایلام می‌شود این زیبایی را ببیند . ایلام در دوران دفاع مقدس درگیر مسقیم جنگ بود و به این واسطه ویران شد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: اقدامات انجام شده عمران شهری در ایلام قابل تحسین است و باید زمینه توسعه فضای سبز و ایجاد پارکها مد نظر مسؤولان شهری قرار گیرد.

شهردار ایلام نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد چند ماهه گذشته شهرداری ایلام را به نماینده ولی فقیه در استان ایلام ارائه کرد.

طالب صادقیان افزود: استقبال از مسافران نوروزی و اجرای تقاطع غیر هم سطح شهر ایلام و ... از مهم‌ترین طرح‌های شهرداری ایلام طی چند ماه گذشته بوده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد