سرویس: استان ایلام
کد خبر: 30030
|
09:22 - 1396/09/05
نسخه چاپی

گزارش؛

کمبود نفت؛ میهمان شب های سرد مردم آبدانان

کمبود نفت؛ میهمان شب های سرد مردم آبدانان
ساکنان برخی مناطق شهر آبدانان بدلیل نداشتن نفت از برخی مسیولان به شدت گلایه دارند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از آبدانان خبر؛ با گذشت حدود دو ماه از فصل سرما هنوز خبری از نفت دربرخی مناطق شهری ، شهر آبدانان نشده که این مساله باعث اعتراض و انتقاد شدید مردم مسولان نفتی شهرستان شده است.

نبود فراورده های نفتی درفصول سرد سال قطعا مشکلاتی را برای مردم بوجود می آورد.
علی شیخی یکی از ساکنان شهر آبدانان در گفتگو با خبرنگار آبدانان خبرگفت: ما از دست کاغذ بازی شرکت نفت خسته هستیم کوپن نفت پارسال داریم دوباره می گویند کوپن جدید بگیرید .
وی با بیان اینکه اداره پست تا یک هفته دیگر کوپن را تحویل نمی دهد، افزود:بیشتر شهر آبدانان گاز کشی شده است ما اجاره نشین هستیم و صاحب خانه گاز کشی نمی کنم و باید برای دریافت یک بشکه نفت چکار کنیم.
رضا زینیوند یکی دیگر از ساکنیان شهر آبدانان با ابراز ناراحتی از شرکت نفت اضافه کرد: دارای دوفرزند بیکار هستم که بامراجعه به جایگاه سوخت آبدانان بهانه کوپن گرفتند .
وی اظهار داشت:حال که مشکل کوپن حل شدبعدازمراجعه به جایگاه می گویند زیرمجموعه مانیستی حال تقاضامندم شماقبل از گاز گرفتگی ناشی از هیزم فرزندان بنده پیگیری کنیدکه بنده جز چه مجموعه ای هستیم چرامسئولین مردم را نادیده می گیرند.
از طرف دیگر قطعا در خانوادها افراد سالمند و نوزادانی وجود دارد که تحمل سرما را به اندازه دیگران ندارند.
اما چیزی که در اذهان مردم باقی است این است که چطور مدیران از وظایف خود اطلاع ندارند؟
وظیفه مسئولان پخش فراورده های نفتی شهرستان چیست؟مگر چیزی به غیر از توزیع و تقسیم و فراهم کردن عادلانه نفت در فصل زمستان بین مردم است؟ شاید وظایف دیگری نیز داشته باشد اما چه مسئولی است که نمیداند باید تمام تلاش را برای ارسال نفت به مناطق قبل از فصل سرما را داشته باشد؟
درست است که این مدیران طبق معمول و به بهانه های مختلف از جمله نداشتن کوپن، مردم را مقصر می دانند.
اینکه با هردلیلی و توجیهی عرصه روز به روز برای مردم ا و بخصوص افراد بی بضاعت تنگ و تنگ تر کنیم فقط باعث دلسردی مردم از دولت می شود.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد