سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29747
|
10:50 - 1396/08/13
نسخه چاپی

رئیس ستاد اربعین دره شهر خبر داد؛

روزانه شش هزار پرس غذا بین زوار توزیع می شود

روزانه شش هزار پرس غذا بین زوار توزیع می شود
رئیس ستاد اربعین حسینی دره شهر از ارائه خدمات موکب این شهرستان در مرز مهران خبر داد.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازسیمره خبر،حجت الاسلام"محمد جواد قنبر بیگی " امام جمعه و مسئول ستاد اربعین دره شهرگفت: اولین کاروان از نذورات مردم این شهرستان به موکب مستقر در مرز مهران ارسال شده است.

وی اظهار کرد: اقلام ارسالی این کاروان شامل برنج،  سیب زمینی، آب معدنی، کیلو انواع حبوبات، تخم مرغ، خرما،  روغن، کیسه آرد، دوغ ، چای و قند می بشد.

قنبر بیگی با بیان اینکه این اقلام برای پخت و توزیع به اشپزخانه این شهرستان در مهران ارسال شده است، افزود: موکب دره شهر روزانه شش هزار پرس در سه وعده بیم زائران حسینی توزیع می کند.

وی تصریح کرد: همچنین از محل نذورات نقدی تا کنون 150 میلیون ریال نیز جمع اوری و به ستاد اربعین شهرستان تحویل داده شد.

امام جمعه دره شهر با تشکر از مردم ولایتمدار دره شهر یاد آور شد: دهها نفر از مردم شهرستان بصورت شبانه روزی کار پخت و پز و بسته بندی این نذورات را بصورت خودجوش انجام می دهند.

حجت الاسلام قنبر بیگی افزود: با توجه به سختی کار در برگشت زائران موکب و مراکز اسکان این شهرستان نیز تا خروج کامل زوار فعال خواهد بود.

رئیس ستاد مردمی اربعین دره شهر با بیان اینکه کار ارسال نذورات به مرز مهران بصورت شبانه روزی ادامه دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به حجم عظیم زائران در مرز مهران، مردم شهرستان نذورات خود را به دفتر امام جمعه، مسئولان هیئات مذهبی و دفاتر ائمه جماعات سطح شهرستان تحویل دهند تا بتوانیم به طرز شایسته ای از روار پذیرایی کنیم.

 

پایان پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب