سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28434
|
09:00 - 1396/05/30
نسخه چاپی

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در گفتگو با ایلام بیدار:

چتر وای فای اربعین در پایانه مرزی مهران راه اندازی می شود/ پوشش تلفن همراه در نقاط کور مسیر زائران

چتر وای فای اربعین در پایانه مرزی مهران راه اندازی می شود/ پوشش تلفن همراه در نقاط کور مسیر زائران
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از نصب دو سایت ثابت در جهت پوشش ارتباطی مسیر ترشابه در آینده ای نزدیک خبر داد.

"عباس بیرامی"، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیداردر خصوص آخرین اقدامات انجام گرفته در حوزه ارتباطات در ایام اربعین امسال گفت: از سال گذشته، جلسات و برنامه ریزی های لازم برای هر چه بهتر کردن حوزه ارتباطات در ایام اربعین در استان ایلام و به خصوص مرز مهران انجام گرفت.

وی اظهار کرد: در این راستا علاوه بر تشکیل ستاد در مرکز و تفویض اختیار به استان ایلام، هماهنگی ها و تمهیدات لازم با مدیران کل ارتباطات و زیرساخت کشور برای اربعین امسال صورت گرفته است.

بیرامی افزود: یکی از موضوعات ویژه ستاد ارتباطات اربعین، پوشش تلفن همراه در نقاط کور است که در این راستا سعی شده تا مناطقی که از پوشش تلفن همراه برخوردار نیستند تا اربعین امسال تحت پوشش قرار گیرند.                            

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام ادامه داد: با بررسی های بعمل آمده و با توجه به جاده دوم و جایگزین مسیر ایلام به مهران در آینده ای نزدیک دو سایت ثابت در جهت پوشش ارتباطی مسیر ترشابه نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین سعی شده تا در مسیرهایی از جمله ایلام، مهران، دهلران و جاده حمیل نقاطی که فاقد پوشش تلفن همراه هستند،btsهای سیار نصب شود.

بیرامی اضافه کرد: علاوه بر این نمایندگی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در ایام اربعین در شهرستان مهران به منظور انجام امورات ارتباطی و ارائه چتر وای فای مستقر خواهند شد که محدودیتی برای ارائه خدمات به زائران ندارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین تلاش شده تا حداقل دو دستگاه خودپرداز در ایام اربعین در پایانه مرزی مهران برای انجام امورات بانکی زائران مستقر شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: علاوه بر این گروه پستی به منظور نذورات و اشیاء گمشده و سایر موضوعات مرتبط در مرز مهران در ایام اربعین ایجاد می شود.

وی تأکید کرد: تلاش می شود تمامی این امکانات در 20 روز مانده به اربعین به اوج خود برسد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد