سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28380
|
07:15 - 1396/05/28
نسخه چاپی

رئیس پلیس فتا استان خبر داد؛

دستگیری زن و شوهر کلاهبردار در ایلام

دستگیری زن و شوهر کلاهبردار در ایلام
رئیس پلیس فتا استان ایلام از دستگیری زن و شوهری که با فریب و تهدید طعمه های خود در فضای مجازی از آنها اخاذی می‌کردند خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس ، "علی جمالی"رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: زن و شوهری که با فریب و تهدید طعمه های خود در فضای مجازی از آنها اخاذی می‌کردند دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: به دنبال شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی با تهدید به انتشار عکس های شخصی اش برای او ایجاد مزاحمت کرده و از او اخاذی می‌کند موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

جمالی افزود: بررسی‌های پلیس مشخص کرد ، متهم با همکاری همسرش طعمه‌های خود را از بین دختران جوان انتخاب و پس از آشنایی به آنها نزدیک شده و خود را به عنوان خواستگار معرفی می‌کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه این زن و شوهر خود را به عنوان خواهر و برادر به طعمه هایشان معرفی می‌کردند ، عنوان کرد: متهمان پس از آشنایی وانجام خواستگاری سوری با بدست آوردن عکس ها ی شخصی طرف مقابل و تهدید به انتشار در فضای مجازی از آنها اخاذی می کردند که با اشراف اطلاعاتی پلیس این دو متهم شناسایی و دستگیر شدند.

وی با هشدار به کاربران فضای مجازی خاطرنشان کرد: افراد آنلاینی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با هویت نامعلوم و با دادن وعده های واهی اقدام به رابطه دوستانه می کنند قابل اعتماد نیستند و کاربران به راحتی فریب این قبیل افراد را نخورند.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد