سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28340
|
07:11 - 1396/05/26
نسخه چاپی

خطابه فرماندار به مدیران شهرستان؛

عدم اطلاع رسانی خدمات دولت از هیچ مدیری پذیرفتنی نسیت

عدم اطلاع رسانی خدمات دولت از هیچ مدیری پذیرفتنی نسیت
فرماندار دهلران گفت: هر مدیری که عملکرد دستگاه خود را از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی نکند ناکارآمد است و جایی در شورای اداری ندارد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران،چندی پیش این پایگاه تحلیلی خبری به دلیل عدم دعوت اداره جهاد کشاورزی از خبرنگاران برای سفر معاون وزیر کشاورزی به دهلران تحلیلی تحت عنوان " وقتی تاوان عزل و نصب ها را مردم می دهند" را به انتشار در آورد که  عدم توجه جهاد کشاورزی شهرستان به اهمیت این سفر برای اطلاع رسانی به مردم را در این نوشته به رشته تحریر در آوردیم.

بر اساس این گزارش؛ سید حسینعلی موسوی- فرماندار دهلران- در جلسه شورای اداری که دیروز(سه شنبه) برگزار شد، خطاب به مدیران ادارات اظهار کرد: تمام دستگاه های اداری حراست و روابط عمومی دارند و روابط عمومی ها باید با رسانه ها در تعامل باشند.
 
وی ادامه داد: وقتی معاون وزیر کشاورزی می آید وظیفه روابط عمومی جهادکشاورزی است که از خبرنگاران شهرستان دعوت کند و ما نیز در آن مراسم مدعو هستیم.
 
فرماندار دهلران عنوان کرد: عدم اطلاع رسانی به خبرنگاران متوجه خود دستگاه های اداری می شود و مدیران باید از ظرفیت بسیار خوب خبرنگاران مطرح و به نام شهرستان دهلران استفاده کنند.
 
وی به عدم مطالعه روزنامه توسط مدیران شهرستان دهلران اشاره نمود و بیان داشت: جای بسیار تأسف دارد که مدیران روزنامه نمی خوانند و حتی اشتراک یک نسخه روزنامه هم ندارند.
 
موسوی به هزینه بسیار کم اشتراک روزنامه اشاره نمود و گفت: چطور برای پذیرایی در مهمانسراها اعتبار هست اما برای اشتراک روزنامه اعتبار نیست، این موضوع به عدم مدیریت مدیران و کم توجهی آن ها به اخبار پیرامون کشور بر می گردد.
 
وی ادامه داد: مدیری که از اخبار کشور و استان بی اطلاع باشد چگونه می تواند از عملکرد دولت دفاع کند.
 
فرماندار دهلران به تعامل ادارات با خبرنگاران اشاره نمود و ابراز داشت: تعامل با خبرنگاران برای انعکاس خدمات دولت در شهرستان به مردم از ضرورت هایی است که مدیران باید به آن اهتمام جدی داشته باشند.
 
وی عنوان کرد: خوشبختانه ظرفیت وتوانایی خبرنگران شهرستان در انعکاس اخبار بسیار قابل قبول است ومدیران ادارت باید با تعامل  با خبرنگاران خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند.
 
موسوی بیان داشت: عدم اطلاع رسانی خدمات دولت از هیچ مدیری پذیرفتنی نسیت وخبرنگاران عدم اطلاع رسانی مدیران را منتشر کنند.
 
انتهای پیام/الف
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد