سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27171
|
13:31 - 1396/04/02
نسخه چاپی

سردار جوانی در اجتماع عظیم راهپیمایان ایلامی:

آرمان اصلی امروز رهایی قدس شریف است/ داعش نفس های آخر خود را می کشد/ منبع تهدید را در سرچشمه منهدم می کنیم

آرمان اصلی امروز رهایی قدس شریف است/ داعش نفس های آخر خود را می کشد/ منبع تهدید را در سرچشمه منهدم می کنیم
سردار یدالله حوانی گفت: حمله موشکی سپاه مثلث امریکا و اسرائیل و سعودی را در شوک فرو برده است.

به گزارشايلام بيدار، سردار "یدالله جوانی" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ راهپیمایان ایلامی در محل مصلای ایلام گفت: روز قدس در واقع روز دفاع از اسلام، حقیقت، عدالت، هویت و دفاع از مظلوم است.

وی اظهار کرد: این روز بعنوان روز فریاد کشیدن بر سر ظالمان و ستمگران امروزه بعنوان آرمان اصلی که همان ازادی قدس شریف است، تلقی می شود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام راحل در دهه های گذشته با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان در واقع اقدام راهبردی انجام دادند و به خوبی آن را ساماندهی کردند.

جوانی ادامه داد: به جرأت می توان گفت چنانچه انقلاب اسلامی و به طبع آن نامگذاری روز جهانی قدس نبود امروز شاهد نفوذ استکبار در میان کشورهای منطقه بودیم و اسرائبل غده سرطانی در جهان اسلام اقدامات ضداسلامی خود را بیشتر می کرد.

وی بیان کرد: اما پیروزی انقلاب اسلامی کانون الهام بخش ملت های آژادیخواه شد و رعب و وحشت نظام استکبار را فرا گرفت تا اینکه همه سردمداران رژیم صهیونیستی و تحلیلگران دنیا، فروپاشی اسرائیل را جدی می دانند لذا این رژیم دیگر به فکر ابقاء خود است و این در حالی بوده که قبل از پیروزی انقلاب به فکر تسخیر نیل تا فرآت بود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: شکست جنگ های غزه و ۳۳ روزه مهر تاییدی بر شکست سیاست های اسرائیل در منطقه است.

جوانی خاطرنشان کرد: این مهم نشات گرفته از حمایت مسلمانان به خصوص جمهوری اسلامی از ملت مظلوم فلسطین و نیز شکلگیری جریان های مقاومت در مقابل جریان سازش در منطقه است.
وی در رابطه با حوادث اخیر تروریستی در مجلس و حرم امام راحل نیز گفت: ایجاد گروه های تروریستی و ناامنی ها به خاطر خاموش کردن قیام الهی مردم ایران است.
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: می خواستند ایران را به سوریه و عراق تبدیل کنند و جنگ قومی و مذهبی به راه بیاندازند اما با بصیرت رهبر انقلاب و مدافعان حرم این دسیسه ها صورت نگیرد.
جوانی تأکید کرد: داعش نفس های آخر خود را در عراق می کشد و نقشه های آنان در سوریه نیز یا شکست مواجه شده است.
وی اشاره کرد: تعداد شهدای حمله تروریستی مجلس یک هزارم شهدای ترور در دهه اول انقلاب بود.
مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: حمله موشکی سپاه مثلث امریکا و اسرائیل و سعودی را در شوک فرو برده است.
سردار جوانی با بیان اینکه حمله اخیر موشکی سپاه تنها یک سیلی کوچک بود، گفت:سپاه در صحنه بوده و همیشه بیدار است؛ منبع تهدید را در سرچشمه منهدم می کنیم

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد