سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26737
|
11:34 - 1396/03/03
نسخه چاپی

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ایوان گفت:

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان درشهرستان ایوان

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان درشهرستان ایوان
رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان ایوان از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، ،"امید علی عزتی"؛ رییس اداره صنعت معدن و نجارت شهرستان ایوان؛ گفت : با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای تهیه انواع مواد غذایی پرمصرف این ایام قرار داریم، طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه به منظور پیشگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالاها و خدمات با پایش مستمر بازار و نظارت بر تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضای اجرایی می شود.

عزتی اظهار کرد:در این طرح بازرسین اداره صنعت و معدن شهرستان و بازرسین اصناف در دوشیفت صبح و بعدازظهر از سطح واحدهای صنفی بازرسی بعمل می آورند.

وی افزود : در این طرح با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد و در این ایام گشتهای مشترک با ادارات مرتبط در شهرستان به منظور نظارت بیشتر بر بازار به اجرا درخواهد آمد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ایوان ابراز داشت : در این ایام نظارت ویژه بر فروشگاه های عرضه لبیات ،شیرینی فروشیها ، محلهای عرضه زولبیا ، حلیم فروشی ها و . . . نیز در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی در پایان گفت:شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف،مراتب را به سامانه 124 گزارش دهند که بلافاصله به موضوع رسیدگی می شود.

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد