سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26728
|
09:37 - 1396/03/03
نسخه چاپی

وكلاي ملت پيگير باشيد؛

٤٢٠ نفر از نيروهاى شركت نفت آذر چنگوله در آستانه اخراج

٤٢٠ نفر از نيروهاى شركت نفت آذر چنگوله در آستانه اخراج
تعداد كارگران و مهندسان قراردادي كه قرار است در چند مرحله بعد از انتخابات از شرکت نفت آذر چنگوله اخراج شوند حدود ٤٢٠ نفر است.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از ایلام پویا ، در امتداد مرز ایران و عراق و در قسمت جنوب غربی استان ایلام بین دو شهر مهران و دهلران، میدان نفتی بزرگی واقع شده که مخزن آن بین ایران و عراق مشترک است.

تعدادي از نيروهاي بومي شاغل در این شرکت بزودي از كار بركنار مي شوند این در حالی است که بیشتر مسئولان و دست اندرکاران استان ایلام از نحوه به کارگیری نیروهای غیر بومی در پروژه های نفتی استان با توجه به درصد بالای بیکاری در این استان محروم انتقاد دارند.
 
تعداد كارگران و مهندسان قراردادي كه قرار است در چند مرحله بعد از انتخابات از شرکت نفت آذر چنگوله اخراج شوند حدود ٤٢٠ نفر است که معوقه حقوقي دو ماه و عيدی سال ٩٥ را هنوز دريافت نكرده اند.

بر اساس اين گزارش به تازگی تعدادي از نيروهاى غير بومي بكارگيري  شده اند؛ اما نيروهاي بومي كه از شروع به فعاليت شركت تا كنون در شرايط سخت كاري فعاليت داشته اند در آستانه اخراج هستند.

با توجه به اینکه دو تن از نماينده های مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در كميسيون انرژي هستند انتظار میرود که وکلای ملت با تدبير و پيگيري مجدانه به مشكل اين افراد رسيدگي كنند.

 

انتهای پیام/ الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد