سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23628
|
10:51 - 1395/08/12
نسخه چاپی

گزارش ایلام بیدار؛

شیر رایگان در مدارس توزیع نمی شود/ نارضایتی اولیای دانش آموزان

شیر رایگان در مدارس توزیع نمی شود/ نارضایتی اولیای دانش آموزان
چهل روز از سال تحصیلی جدید می گذرد و هر چه این زمان رو به جلو می رود مشکلات مربوط به تحصیل چه در حوزه مدارس و چه در حوزه دانش آموزان در حال نمایان شدن است.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::بیش از چهل روز از سال تحصیلی جدید می گذرد و هر چه این زمان رو به جلو می رود مشکلات مربوط به تحصیل چه در حوزه مدارس و چه در حوزه دانش آموزان در حال نمایان شدن است.

قبل از شروع به کار سال تحصیلی جدید جلسات زیادی در سطح استان و حتی به ریاست استاندار ایلام برای بازگشایی مدارس انجام گرفت به طوری محور این جلسات بر پایه اماده سازی و رفع مشکلات بود.

در روزهای گذشته گزارش هایی در باب وجود مدارس کانکسی و مشکلات دانش آموزان منتشر شد که در آن به جزئیات این مسائل پرداخته شد.

اما آنچه امروز به این مشکلات افزوده عدم توزیع شیر رایگان در برخی مناطق استان بوده و این باعث نارضایتی اولیای دانش آموزان شده است.

عدم توزیع شیر بعد از 40روز از سال تحصیلی

"علی عسکر عموزاده"، از انجمن اولیا مدرسه سید مصطفی خمینی شهر مورموری در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار ضمن انتقاد عدم توزیع تغذیه در مدارس بخش کلات مورموری گفت: متاسفانه علیرغم گذشت چهل روز از سال تحصیلی جدید اما هنوز هیچ گونه موردی تاکنون میان دانش آموزان توزیع نشده است.

وی اظهار کرد: در این راستا حتی یک پاکت شیر در مدارس بخش مورموری توزیع نشده و این باعث نارضایتی اولیا دانش اموزان شده است.

این عضو انجمن اولیا افزود: متاسفانه علیرغم پیگیری های صورت گرفته اما تاکنون این مشکل مرتفع نشده است.

وی ادامه داد: این مشکلات تنها به حوزه تغذیه مربوط نمی شود و حتی کار سنجش دانش آموزان این بخش با مشکل مواجه شده است.

عموزاده بیان کرد: اولیای دانش اموزان مجبور هستند برای انجام کار سنجش مسیر مورموری به آبدانان را طی کنند که این کار را برای اهالی این مناطق سخت کرده است.

وی عنوان کرد: چنانچه افرادی که کار سنجش دانش آموزان را انجام می دهند اگر در بخش مورموری این کار را انجام دهند این مشکل به راحتی حل خواهد شد.

این عضو انجمن اولیا خاطرنشان کرد: برای این منظور حتی آمادگی پرداخت هزینه این افراد به صورت رفت و برگشت را داریم و همکاری های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

مرکز استان تصمیم گیری می کند

"صفر رحمانی پور"، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه تغذیه ای مبنی بر توزیع شیر در سطح مدارس انجام نگرفته است.

وی گفت: برای توزیع شیر باید مرکز استان تصمیم گیری کند و از طریق قرارداد با شرکت های خصوص نسبت به توزیع شیر اقدام کند.

این مسئول افزود: در سال های گذشته توزیع بر عهده ادارات بوده اما به دلیل برخی مسائل به شرکت های خصوص واگذار شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد