سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23593
|
20:04 - 1395/08/10
نسخه چاپی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

طرح‌های تشدید نظم و امنیت در مهران اجرا می شود

طرح‌های تشدید نظم و امنیت در مهران اجرا می شود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: خودروهایی که در ایام اربعین در محل‌های ممنوع پارک شده مهران باشند به پارکینگ‌های خارج از شهر مهران منتقل می‌شوند.

به گزارشايلام بيدار، "نورالله خادم"، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به راه‌اندازی پارکینگ‌های مناسب برای پارک خودروها در شهر مهران همزمان با اربعین حسینی ، اظهار داشت: رانندگانی که اقدام به پارک وسایل نقلیه خود در معابر عمومی و مسیر تردد زائران کنند نمایند، خودروی آن‌ها به وسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی ادامه داد: امسال به منظور آگاهی رانندگان از ممنوعیت توقف در محل‌های غیرمجاز برای تمام معابر منتهی به مسیر تردد زائران تابلوهای ایستادن ممنوع وحمل با جرثقیل تهیه و نصب شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به اختصاص تعداد قابل توجهی جرثقیل برای همین منظور گفت: مالکان خودروهای منتقل شده به پارکینگ در هنگام ترخیص بایستی هزینه نقل و انتقال و هزینه ترخیص را برابر قانون پرداخت و با تسویه حساب کامل خودرو خود را تحویل گیرند.

خادم در پایان از کلیه زائران خواست جهت تسهیل در تردد و به منظور روانسازی ترافیک و جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی ضمن همکاری با مأموران از رها کردن وسایل نقلیه خود در معابر عمومی اجتناب کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد