سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23547
|
19:13 - 1395/08/07
نسخه چاپی

ائمه جمعه شهرستان های ایلام در خطبه های نماز جمعه:

قوه قضائیه وظایف خود را در قبال فساد 8000 میلیاردی انجام دهد/ برجام نه چرخ سانتریفیوژها را چرخاند نه چرخ اقتصاد

قوه قضائیه وظایف خود را در قبال فساد 8000 میلیاردی انجام دهد/ برجام نه چرخ سانتریفیوژها را چرخاند نه چرخ اقتصاد
آیین باشکوه نماز جمعه امروز همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، آیین باشکوه نماز جمعه امروز همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: برخی رسانه ها، شبکه های ماهواره ای و سایتهای مختلف به پرو بال دادن به مسائل خاص زیر نظر صهنویست واستکبار به دنبال تحقق اهداف پلیدشان هستند.

وی اظهار کد: این رسانه ها با نقاب جوانمردی، اخلاق و ایمان به برخی پرونده های خاص کشور که هنوز صحت و سقم انها معلوم نیست پرداخته در صورتی که اینها بویی از جوانمردی، ایمان وشرافت نبرده اند.

قنبر بیگی با بیان اینکه این رسانه ها به دنبال هدفهای کلان سیاسی هستند، افزود: نمونه بارز آن بزرگنمایی پرونده یکی از آقایان است که باید به دنبال فهمیدن هدف پلید انها باشیم.

وی تصریح کرد: به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری بعنوان یکی از بزرگترین اساتید قرآن، دهها میلیون از جوانان، نوجوانان وکودکان به حفظ وقرائت قرآن گرایش معجزه آسایی پیدا کرده اند که همین مسئله در تعارض مستقیم با با منافع استکبار است.

خطیب نماز جمعه دره شهر یادآورشد: هدف انها از اینگونه تهمتها مایوس کردن مردم از یادگیری و مانوس بودن خانواده ها با قرآن است که البته آنان راه به جایی نخواهند.

وی افزود: همین رسانه ها چرا به برنامه های ساماندهی شده مانند کنسرتهای مختلط و تئاترهای مستهجن با آن همه مشکلات نمی پردازند و برخورد نمی کنند.

حجت الاسلام قنبر بیگی با بیان اینکه وزارت ارشاد با دبودجه بیت المال به اینها بال وپر داده، تصریح کرد: این کار بویی از سه کلمه فرهنگ، ارشاد واسلامی این وزارتخانه ندارد و برای برگزاری مجدد اینها باید مراقب خودشان باشند.

وی خاطرنشان کرد: در ماهواره، فضای مجازی و شبکه های مختلف مطالب زیادی ردو بدل می شود که برای شنیدن و انتقال انها چه درست و چه غلط باید جوابگو باشیم.

قنبر بیگی اظهار کرد: بر اساس گفته قرآن کریم دشمن ترین افراد را نسبت به خودتان اول یهودیها وبعد مشکرین هستند.

خطیب نماز جمعه دره شهر در ادامه به فرا با اشاره به فرا رسیدن یوم الله 13 آبان گفت: استکبارستیزی درقرآن یک سنت است که بر اساس ایات کتاب خدا اهل ایمان از ولی و سرپرست قرار دادن دشمنان، یهودیها و نصرانیها نهی کرده است.

وی تصریح کرد: چرا برخی به کشورهای مدعی اسلام مانند همانند آل سعود خبیث که غلام حلقه بگوش اسرائیل و نصرانیها هستند روی خوش نشان می دهند.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه به انتخابات آمریکا نیز اشاره کرد و افزود: این دو نماینده برای کدخدایی بر دنیا همانند دو حیوان همدیگر را می درنند.

وی با بیان اینکه همچین حیواناتی جز به کافر شدن ما راضی نیستند، یادآورشد: در داخل کشور بعضیها مانند اموزش و پرورش با حذف درس استکبارستیزی شهید "حسین فهمیده" در راستای همراهی با استکبار و دشمنان قسم خورده کشورمان گام بر می دارند.

 قنبربیگی همچنین به تشکیل ستاد اربعین در شهرستان اشاره کرد و افزود: سال گذشته با اینکه ما دیر شروع بکار کردیم اما با کمک مردم ولایتمدارومحب اهل بیت شهرستان بیش از100 هزار غذا و یک میلیاردو 120 میلیون ریال به زائران امام حسین (ع) کمک شد.

امام جمعه دره شهر این رقم را که نسبت به شهرستانهای استان بالاتر دانست و خاطر نشان کرد:، کسانی که آمادگی کمکها مختلف وخدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) رادارند  به ستاد اربعین شهرستان مراجعه تا مورد رحمت و هدایت پروردگار قرار گیرند.

برجام نه چرخه سانتریفیوژ را چرخاند و نه چرخ اقتصاد

سید"حسن حسینی" امام جمعه موقت آبدانان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه آبدانان اظهار داشت: در هنگام دعاوی مردم باید به مراجع قانونی رجوع کنند تا رسیدگی شود و حق به حق دار برسد در غیر این صورت تمکین به قانون نیست .

وی افزود:رعایت و تمکین از قانون بر همه لازم است و استفاده از قدرت شخصی در هنگام دعاوی وسوسه ای شیطان است.

امام جمعه موقت آبدانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید صارم طهماسبی اضافه کرد: این شهید بزرگوار الگوی غیرت،حریت،مجاهدت،دشمن ستیزی قوی و مبارزه در برابر دشمن بودکه زندگی خود را برای دفاع از اسلام و مملکت خویش فدا کرد.

حسینی در بخش دیگری ازخطبه ها به شهادت حسین فهمیده اشاره کرد و افزود:اسرائیل در اتاق فکرش بحث حذف اسم این شهید را از کتابهای درسی قرار داد که متاسفانه اجرا شد و رهبر کوچک از بحث فرهنگی و تربیتی ما حذف شد.

خطیب جمعه آبدانان با بیان اینکه این حذف خیلی خطرناک است،تاکید داشت:حال می گویند جبران شده هیچ چیزی جبران نشده است و باید عودت داده شود و در همان مقطع تحصیلی در کتب درسی گنجانده شود که در جامعه بسیار اثز بخش است.

وی در ادامه به تاسیس پدافند غیر عامل در1382به فرمان مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود:اهتمام جدی مسئولین دولت در تهیه زیرساخت ها و مردم در بصیرت افزایی و آگاه سازی را می طلبد.
امام جمعه موقت آبدانان با تاکید بر روز استکبار جهانی گفت:دشمن هر کشوری را که در برابرش مقاومت کند و از او تبعیت نکند به دنبال سلطه و تسلط  بر آن است و کشوری مانند ایران که در چهارراه حساس جهانی است برای کشورهای دغل باز بسیار مهم است.
حسینی در بخشی دیگر از خطبه ها با اشاره به بحث هسته ای گفت: ریاست محترم جمهور با برجام هم می خواست سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخه ای اقتصادی که در حال حاضر به اذعان خود ریس جمهور نه چرخه ای سانتریفیوژ چرخید نه چرخه ای اقتصاد.

وی در پایان به جابجای های اخیر در دولت اشاره کرد و اظهار داشت:اینگونه جابجای ها در پایان عمر دولت هیچگونه سود و منفعتی برای مردم ندارند و به بحث های آینده ای کشور بر می گردد.

مقصر آماده نبودن زیرساخت های اربیعن در مهران مسئولان هستند

حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی امام جمعه مهران در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: اگر در گذشته ابوجهل ، ابوسفیان و ابولهدها بودند امروز همان استکبار با مصداق دیگر در حال نبرد با حق و حقیت هستند.

وی اظهار کرد: جبهه استکبار در راس آن آمریمکا کسانی هستند که به عهد و پیمان خود پایبند نیستند و خلف وعده از نشانه های بارز آنهاست.

خطیب جمعه مهران تصریح کرد: آمریکا در جبهه استکبار از قبل از انقلاب اسلامی به دنبال غارت کردن منافع کشورمان بود و پس از انقلاب اسلامی با دسیسه های گوناگون سعی در نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران داشت.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی با اشاره به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکاه نیز گفت: ملت ایران اسلامی با بصیرت از همان ابتدا در 13 آبان 58چشم فتنه را کور کردند و دانشدانشجویان خط امام (ره) به نمایندگی از ملت انقلاب دوم را رقم زدند.

وی ادامه داد: دشمن که تهدید و تحریم و توطئه و نفوذ را علیه ما روی میز قرار داد هیچگاه نمی تواند در این سرزمین جایگاه و تجلی داشته باشد.

امام جمعه مهران تصریح کرد: دشمنان این سرزمسن با نفوذ فرهنگ غلط خود فشار اقتصادی و سیاسی چه توسط عوامل خارجی و چه توسط عوامل داخلی به دنبال ابود کردن اصول انقلاب هستند.

خطیب جمعه مهران بیان کرد: این ملت از نوجوانان از نوجوانان گرفته که در سنگر بسیج سازمان یافته اند تا روحانیون و طلبه همه در حال مبارزه با استکبار هستند و از اصول انقلابی خود پا پس نمی کشند.

حجت الاسلام والمسلمین ولدبیگی با بیان اینکه برخی به دنبال تضعیف جایگاه نماز جمعه هستند ادامه داد: برخی به دنبال تضعیف این جایگاه هستند چرا که می دانند امامن جمعه بلندگوی نظام و هادی ملت هستند.

وی تاکید کرد: کسانی که چنین سخنانی به زبان می آورند مدافع انقلاب و اسلام نیستند.

امام جمعه مهران همچنین در واکنش به نمایش جنجالی تئاتر اخیر در ایلام گفت: تئاتر اخیر در ایلام ضد دین ضد شریعت و ضد اسلام بود.

خطیب جمعه مهران افزود: مسوولین باید پیگیر این امر بوده و با عوامل آن برخورد جدی شود.

وی با بیان اینکه مسولان کشور قصد دارند تا مسیر حرکت زائران در اربعین به سایر نقاط به  جز مهران تغییر دهند گفت: مسوولین باید توجه ویژه ای به مرز مهران کنند و اگر می گویید زیرساختها آماده نیست مقصر خود شمایید که اعتبارات کافی را برای مهران نگذاشتید.

امام جمعه مهران همچنین به تحصن تجار در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت:مسولینامر باید توجه بیشتری به کار تجار و کارگران کنند چرا که تنها منبعدرآمدی بیشتر مردم این منطقه کارگری در بازارچه مرزی است.

دست‌هایی در کار است که آمریکا را با لباس میش نشان دهند

حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان به بحث آفتهای زندگی پرداخت وگفت:یکی از آفت های بزرگ زندگی ها،آفت بزرگ طلاق است که دامن گیر جوامع شده است.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به سخن پیامبر گرامی اسلام مبنی بر اینکه خداوند هیچ چیز در دنیا منفورتر از طلاق خلق نکرده است گفت:انتخاب نامناسب،سخت‌گیری در مهریه‌ها، چشم وهم‌چشمی،بی وفایی،تهاجم فرهنگی ،اعتیاد ،خیانت،ضعف اعتقاد،سن بالای ازدواج...از عوامل اصلی طلاق در جامعهاست .

لروندبا اشاره به آمار طلاق در شهر های اطراف گفت : وقتی که در برخی شهرها و استان‌ها اطراف آمار طلاق به 37 درصد رسیده،این  یعنی هشداری که همگان باید صدای آن را بشنوند و هرکدام به نوبه خود اقدام کنند.

لروند در ادامه یادو خاطره نوجوان 13 ساله بسیجی شهید محمد‌حسین فهمیده گرامیداشت وتصریح کرد: این شهید والا مقام نمونه یک الگوی مناسب برای جوانان و نوجوانان است.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به روز استکبار‌ستیزی و روز دانش آموز یعنی 13 آبان، بد عهدی‌های آمریکا در برجام را متذکر شدو گفت: این خود مهمترین سند صحیح بودن اقدام انقلابی دانشجویان بوده است.

وی ادامه داد: بر همگان لازم وضروری‌ است که امسال در راهپیمایی 13 آبان حضور گسترده داشته باشند، گرچه احساس می‌شود دست‌هایی در کار است که آمریکا را با لباس میش نشان دهند اما آنها باید بدانند درندگی از خصوصیات  گرگ است و هر گونه ضعف نشان دادن سبب حمله این حیوان درنده می‌شود.

لروند با اشاره به حملات متعدد وزیر مستعفی ارشاد به تریبون‌های نماز جمعه تصریح کرد:  وزیر مستعفی ارشاد در مراسم خداحافظی از وزارت ارشاد گفت "یک امام جمعه‌ای تئاتری را اصلا ندیده ولی چون با معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکل داشته اعتراض کرده است".

وی ادامه داد: این نوع حملات مصداق کامل فرافکنی بوده و تریبون نماز جمعه تریبون دفاع از نظام و اسلام است و معلوم است هرکس به ارزش‌ها بتازد توسط ائمه جمعه رسوا می‌شود.

امام جمعه ایوان اضافه کرد: پس از این سخنان بی‌منطق وزیر مستعفی ارشاد اسلامی خبرنگار یکی از سایت‌ها در شبکه‌های اجتماعی امام جمعه ایوان را مورد حمله قرار داد و گفت: مصداق این سخنان وزیر امام جمعه ایوان بوده است که اینجانب جواب دادم اولا که سخنان وزیر خطاب به استان لرستان بوده و اگر خطاب ایشان به من بوده من به دفاع از ارزش‌های اسلامی افتخار می‌کنم و در این راه از ملامت امثال وزیر ابایی ندارم و ثانیا اینجانب تئاتر مذکور را کاملا دیده‌ام و هیچ دشمنی هم با معاون مدیرکل ارشاد ایلام نداشتم .

لروند در پایان گفت: در دیانت مدیرکل ارشاد اسلامی شکی نیست، از ایشان که دغدغه پاسخگویی داشتند تشکر میکنم و انتظار هم دارم نگذارند استان ایلام به عنوان قدمگاه شهیدان و دروازه شور و شعور حسینی به چالش کشیده شود.

دشمن به بهانه تعامل به دنبال جاسوسی و شناسایی نخبگان علمی است   

حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی موسوی، امام جمعه سیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به سالروز 13 آبان گفت: 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که این روز را روز استکبار ستیزی نامیده اند.

وی اظهار کرد: در فرهنگ و قاموس اسلام ناب محمدی(ص) به ما نشان داده اند که با مستکبر بجنگیم و با تمام وجود در مقابل آن بایستیم.

خطیب جمعه سیروان با بیان اینکه بایستی نسبت به دشمن بل فطره نظام جمهوری اسلامی ایران روشنگری کنیم، افزود: باید با روشنگری کاری کنیم که مردم بیش از پیش به دشمنی آمریکا پی ببرند.

وی عنوان کرد: آمریکا در منطقه با کلماتی همانند حقوق بشر و مبارزه با تروریست برای فریب ملت ها استفاده می کند در حالی که خودش بر علیه دموکراسی و حقوق  بشر است.

موسوی ادامه داد: آمریکای جنایتکار در ظاهر ائتلاف ضد داعش تشکیل می دهد ولی نگاه کنید کشورهای عضو ائتلاف خود حامی داعش بوده و دیکتاتور هستند.

وی با بیان اینکه آنها به دنبال تقویت گروهک های تروریستی هستند، اضافه کرد: آنها که این روزها با پیشروی نیروهای حزب الله و انقلابی عیادیشان به خطر افتاده و خواستار حضور در آزاد سازی موصل و حلب شده اند تا بتوانند به نوعی از گروهک های تروریستی حمایت کنند.

امام جمعه سیروان با اشاره به ایستادگی نیروهای یمن در مقابل ظلم و جنایات عربستان اظهار کرد: آمریکا برای حمایت از رژیم آل سعود که این روزها در باتلاق یمن گیر افتاده هم کمک تسلحاتی می کنند و هم با انهدام راهدارهای مهم یمن مستقیم از عربستان حمایت می کند.

خطیب جمعه سیروان گفت: آمریکا با حمایت از داعش و  ناامنی در غرب آسیا به دنبال حفظ قدرت خود و ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل است.

موسوی خاطرنشان کرد: الحمدالله با رهبری مقام معظم رهبری و وجود مردم دلیر ایران، عراق، یمن، افغانستان و ... در آینده نزدیک آمریکا و عیادی آن شکست خواهند خورد.

امام جمعه سیروان با اشاره به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و بسیج دانش آموزی گفت: این انقلاب افرادی همچون حسین فهمیده، بهنام طیبی و ... پرورش می دهد که الگوی برای سایرین هستند.

وی با بیان اینکه متوجه شدیم که اسم شهید حسین فهمیده از کتب درسی حذف شده است، افزود: امروز که همه می دانند موفقیت کشور ما مرهون خون شهدا است پس چه دلیل دارد نام شهدا از کتب درسی حذف شود و می طلبد این موضوع رفع شود.

موسوی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله طالقانی اولین شهید محراب بیان کرد: این شهید بزرگوار برای انقلاب زحمات فراوانی کشید و یاری خوب برای حضرت امام (ره) بودند.

امام جمعه سیروان در ادامه خطبه های خود به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان کشور اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند که دشمن به دنبال نفوذ است و یکی از راه های بزرگ نفوذ دشمن، نفوذ علمی است.

وی تصریح کرد: دشمن به بهانه علم آموزی و تعامل علمی؛ اساتید کشورهای غربی را به  ایران می فرستند تا جاسوسی علمی کنند و از طرفی نخبگان علمی ایران را شناسایی کنند لذا باید در این خصوص هوشیار باشیم.

دادگستری با قاضی های متخلف برخورد کند

حجت الاسلام والمسلمین "احمد امرائی"امام جمعه شهرستان چرداول در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در مسجد جامع شهر سرابله با اشاره به روز 13آبان گفت:مبارزه با آمریکا جزءذات انقلاب اسلامی ایران است وما به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستیم.

وی افزود:جوانان ونوجوانان ایرانی در روز13آبان با تسخیر لانه جاسوسی ثابت کردند که همه ایرانیها استکبار ستیز هستند ودانش آموزان ما نباید راه شهداءرا فراموش کنند.

امام جمعه شهرستان چرداول با اشاره به هفته پدافند غیر عامل،اظهار داشت:همه ما باید برای مقابله با بحران ها آماده باشیم وعلاوه بر آمادگی باید به دانش وفناوری روز هم دسترسی داشته باشیم.

امرائی گفت:راه نجات ملت ودولت ما تبعیت از ولایت فقیه است وهدیه دادن به دشمن به ضر  ما می باشد.

وی با اشاره به سخنان وزیر بهداشت در مورد سرداران مدافع حرم تصریح کرد:اگر سرداران مدافع حرم نبودند الان باید در مرزهای خودمان با داعشیان وتکفیری ها می جنگیدیم.

امام جمعه شهرستان چرداول گفت:این وزیر بهتر است به کار خود مشغول  باشد ودر بحث نظامی که تخصصی در آن ندارد دخالت نکند.

امرائی اظهار داشت:بعضی از قاضی های دادگستری استان ایلام با حکم اشتباه مردم را در مقابله هم قرار می دهند وامیدواریم رئیس کل دادگستری استان ایلام با این قاضی های متخلف برخورد کند.

قوه قضائیه وظایف خود را در قبال فساد 8000 میلیاردی انجام دهد

"سیدعبدالله امینی" امام جمعه ملکشاهی در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن اشاره به روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: فلسفه نامگذاری این روز به روز نوجوان و بسیج دانش آموزی الگوپذیری نوجوانان ما از شهدای نوجوان جنگ تحمیلی است.

وی اظهار کرد: شهدای نوجوان جنگ تحمیلی چند شاخصه مهم داشتند که برای نسل جدید نوجوان بسیار مهم و راهگشاست؛ اولین ویژگی شهدای نوجوان ما این بود که این بزرگواران اهل نماز جماعت و جمعه بودند و محل اعزام آنان و حتی تجهیز و کفن و نماز آنها در مسجد بود، دومین ویژگی شهدای نوجوان ما اعتقاد راسخ به اصل ولایت فقیه و اسلام و نظام بود، سومین ویژگی این شهدای بزرگ روحیه ایثارگری و شجاعت و غیرت بود.

امام جمعه ملکشاهی گفت : ما ملتی هستیم که با تاسی به سیدالشهداء برای حفظ نظام و ولایت و اسلام حاضریم از فرزندان شیرخوار خود نیز بگذریم.

پرئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملکشاهی با اشاره به 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار گفت : استکبار ستیزی به این معناست که دشمن به دنبال نابودی ماست ما هم به دنبال نابودی دشمن باشیم و لو اینکه لسانی باشد، اگر ما در زبان می گوییم مرگ بر آمریکا همان آمریکا سال هاست که در زبان و عمل مرگ بر ایران اسلامی می گوید.

استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: آیا کودتای 28 مرداد در راستای مرگ بر ایران نبود؟ آیا 8 سال جنگ تحمیلی علیه ملت مظلوم ما توسط استکبار مصداق مرگ بر ایران نبود؟ آیا انواع و اقسام تحریم ها ظالمانه در همین راستا نیست؟ آیا سلب حقوق مسلم کشور توسط استکبار و پروژه ایران هراسی در جهان و انواع تهاجم فرهنگی و تهدید های مکرر نظامی و نفوذ در ارکان مختلف نظام همه برای ساقط کردن نظام ما نیست؟

خطیب نماز جمعه ملکشاهی سپس با اشاره به اختلاس 8000 میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت : صندوق ذخیره فرهنگیان با هدف ارائه خدمت به ويژه در ايام بازنشستگى فرهنگيان به وجود آمد و سرمايه آن با كسر ۵ درصد از حقوق فرهنگيان و واريز ۵ درصد سهم دولت در حال فعالیت است.

امام جمعه ملکشاهی تصریح کرد: اختلاس صورت گرفته در این صندوق خیلی فاجعه بار است، جدای از اینکه چگونه می شود فردی هم خودش و هم همسر و فرزندش از مدیران مالی این صندوق باشند، عمق این فاجعه به حدی است که مديرعامل دستگيرشده صندوق ذخيره فرهنگيان، سال گذشته تعداد فرهنگيان عضو اين صندوق را ۹۰۰ هزار نفر عنوان كرده بود.

وی اذعان کرد: با تقسيم ۸ هزار ميليارد تومان رقم سوءاستفاده مالى از صندوق ذخيره فرهنگيان بر تعداد اعضاى آن به عدد ۸/۸ ميليون تومان مى‌رسيم. بنابراين به عبارتى مى‌توان گفت مسؤولان صندوق ذخيره فرهنگيان به‌طور ميانگين ۸/۸ ميليون تومان از جيب هر فرهنگى عضو اين صندوق، برداشته اند.

امینی افزود: از دولت بابت برکناری وزیر آموزش و پرورش در این راستا تشکر و قدردانی می کنم و از قوه قضائیه می خواهم که وظایف خود را در قبال این فساد مالی هر چه سریعتر انجام دهد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد