سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23510
|
07:30 - 1395/08/05
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه ایلام:

عقب نشینی دشمن در گرو رفتار انقلابی است

عقب نشینی دشمن در گرو رفتار انقلابی است
فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: اگر همچون شهدا انقلابی عمل کنیم دشمن عقب نشینی خواهد کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، "سرهنگ کریمیان" فرمانده سپاه ناحیه ایلام در برنامه افتخار کوچه ها، آبروی محله؛ گرامیداشت یاد و خاطره شهید علیداد دانشگر و 8 شهید روستای بهمن آباد از توابع ایلام گفت: شهدا به تعبیر رهبر معظم انقلاب" امامزادگان عشقند" و نام و یاد آنها تلنگری است برای اینکه عظمت امروز اسلامی را که مدیون آنان است، فراموش نکنیم.

کریمیان اظهار کرد: یاد شهدا باعث رونق محافل و برکت در زندگی است و اگر کسی طالب رسیدن به جایگاه حقیقی است باید به شهدا اقتدا کرده و از یاد آنان غفلت نکند.
وی افزود: اگر زمانی مستشاران اروپایی و آمریکایی از مردمان کشور ما حق توحش می گرفتند امروز به برکت مجاهدت و خون شهیدان، ایران اسلامی یک ضلع هندسه قدرت دنیاست و ما عرصه را بر یهود و نصاری تنگ کرده ایم؛ منطق استکبار در اداره جهان شکست خورده و اسلام عزیز به تدریج جایگزین شده است.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام عنوان کرد: اجماع امروز دنیا علیه کشور ما نشان دهنده آن است که ایران اسلامی قدرت پوشالی آنان را به چالش کشیده و این داشته ها را مدیون ایثار و جانفشانی شهدا هستیم.
این فرمانده نظامی خاطر نشان کرد: کسانی که دل در گرو استکبار دارند باید بدانند خون شهدا خیانت آنان را پاسخ خواهد داد.
کریمیان تاکید کرد: وقتی آمریکا بدهکارترین کشور دنیاست چگونه میتوان به او اعتماد کرد؟ اعتماد مصدق و صدام و قذافی و مرسی به آمریکا چه نتیجه ای در بر داشت؟ آیا دلدادگان به وعده های استکبار نمی خواهند از سرنوشت دوستان آمریکا عبرت بگیرند.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: اگر همچون شهدا انقلابی عمل کنیم دشمن عقب نشینی خواهد کرد ولی چنانچه در برابر دشمنان منفعل باشیم نتیجه آن چیزی جز خسارت محض نخواهد بود.
کریمیان تاکید کرد: راه شهیدان و عمل آنان انقلابی بود و رضایت خاطر شهیدان در انقلابی عمل کردن ماست.
وی به مصادره 2 میلیارد دلار از دارایی های کشور توسط آمریکایی ها اشاره و افزود: انفعال دولت مردان کشورمان در برابر زیاده خواهی آمریکایی ها باعث شد که حدود 100 میلیارد دلار علیه کشور ما احکام قضایی صادر کنند.
کریمیان گفت: امنیت و اقتدار امروز ما مدیون شهدا و ایستادگی آنان و مردم مقاوم ایران و رهبری داهیانه ولی امر مسلمین است.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام عنوان کرد: تمام دارندگی و برازندگی و افتخار کوچه ها و آبروی شهر و دیار و محله ها متعلق به شهدا است نه برجام.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب