سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19640
|
07:59 - 1395/01/17
نسخه چاپی

کاستی هایی که مسئولان باید بدانند؛

مردم و دردسرهای تعطیلات نوروز در استان ایلام

مردم و دردسرهای تعطیلات نوروز در استان ایلام
در طول تعطیلات نوروز تعطیلی برخی مشکلات باعث رنجش مسافران نوروزی در استان شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، با شروع ایام نوروز و تعطیلات، مسئولین هر استان با هر ترفندی سعی در بالابردن امکانات رفاهی برای مسافران نوروزی که قصد دارند به ان استان سفر کنند دارند و برای همین منظور یک ماه قبل از شروع سال جدیدٰ ستاد تسهیلات سفر در استانداری استان راه اندازی می شود تا مشکلات و وگرفتاری های مردم به پایین ترین حد ممکن برسد و مسافرین با بالاترین میزان رضایت از استان خارج شوند تا شاید سال آینده هم این استان را برای بازدید نوروزی انتخاب کنند.

خبرنگار ایلام پویا در ایام نوروز نه به عنوان خبرنگار، بلکه به عنوان یک شهروند در بین مردم برخی از درد دل های همشهریان و البته مسافران و رهگذرانی که از ایلام تردد داشتند را ثبت و ضبط کرد که برخی از این موارد در ادامه خواهد آمد تا شاید مسئولین از همین الان این موارد را برطرف و آمار و ارقام درصد رضایتمندی همشهریان و مسافران را برای سال آتی بالا ببرند.

- نبود بسیاری از پزشکان متخصص در بیمارستان های استان ( به عنوان مثال چشم پزشک نه فقط در ایام تعطیلات بلکه همین الان و در تاریخ نگارش این مطلب چشم پزشک های استان به تعداد انگشت های یک دست نمی رسد).

- شلوغی بیمارستان ها و تعداد حداقلی کادر درمانی.

- اعتراض خانواده ای در یکی از بیمارستان های استان مبنی بر خراب بودن دستگاه سی تی اسکن و البته عدم امکان انتقال این دستگاه به بالین مریض خاص که به علت سکته مغزی توان جابجایی نداشت.

- تعطیل شدن تعداد بسیارزیادی از نانوایی های مرکز شهرستان در روز 13 بدر و سوء استفاده بسیاری از مغازه های سطح شهر در گران فروشی نان های بسته ای.

-نبود راهنمای مسافر در ساعات 18 عصر به بعد.(خودروهای ورودی تردد کننده که ساعات 18 به بعد وارد مرکز شهر می شدند، کسی به عنوان راهنما در ورودی شهر برای تحویل بروشورهای مخصوص مسافر وجود نداشت).

-افراد بسیاری از نبود خط های سفید در وسط جاده و کنار جاده ها و همچنین نبود تابلوهای اخباری در مسیر ایلام تا دهلران گلایه داشتند و نبود آن را بسیار خطرناک و حادثه ساز می دانستند.

ایلام پویا از افزایش 15 درصدی مسافران نوروزی استان و افزایش 23 درصدی تردد در جاده های استان مطلع بوده و ضمن خسته نباشید به کلیه اعضای ستاد تسهیلات سفر به خصوص کادر پزشکی در بیمارستان و درمانگاه ها، هلال احمر، میراث فرهنگی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و نیروهای نظامی و انتظامی، راه و شهرسازی و اوقاف و امور خیریه به دلیل برگزاری مناسب خوب خیمه های آرامش بهاری و سپاه امیرالمومنین (ع) استان برای میزبانی خوب از مسافران راهیان نور، امید است نسبت به رفع موارد ذکر شده که دیدگاه شهروندان و مسافران نوروزی بوده اقدام شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد