سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19639
|
07:53 - 1395/01/17
نسخه چاپی

در ایام نوروز صورت گرفت؛

اعزام 650 دانشجوی ایلامی به اردوهای جهادی/ ترویج اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم

اعزام 650 دانشجوی ایلامی به اردوهای جهادی/ ترویج اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم
مسئول بسیج دانشجویی ایلام از اعزام بیش از 650 دانشجوی ایلامی به اردوهای جهادی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، دکتر" محمد ملکی"، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: امسال هم مانند سالهای گذشته دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان، پیشتاز خدمت رسانی به مردم محروم بودند و در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم و کمتر برخوردار استان جهت خدمات دهی و کمک به خانواده های نیازمند اعزام شدند.

وی گفت: گروه های جهادی استان  با تمرکز بر مناطق روستایی محروم شهرستان های محروم استان ایلام،ترجیح دادند بجای سفرهای تفریحی و گذراندن ایام نوروز در کنار خانواده و تفریح به روستاها سفر کرده و به مردم آن مناطق خدمت کنند.

ملکی افزود: در ایام تعطیلات نورز۹۵، 6 گروه جهادی از دانشگاه های استان ایلام به مناطق محروم رفته و در زمینه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و اقتصادمقاومتی فعالیت کردند که از جمله ی آنها می توان به پروژه ی ساخت منزل برای خانواده های نیازمند و دو پروژه ی مسجدسازی اشاره کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ایلام با اشاره به شعار سال و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب در موضوع اقتصادمقاومتی بیان کرد: مدیریت سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان ایلام، با جدیت در حال برنامه ریزی ورود جهادگران به عرصه های اقتصادمقاومتی می باشد تا اردوهای جهادی علاوه بر خدمت رسانی عمرانی و فرهنگی و بهداشتی نقش موثری در زمینه ی اقتصادمقاومتی و کارآفرینی در روستاهای محروم ایجاد کند.

ملکی با اشاره به اعزام بیش از650نفر از دانشجویان دانشگاه های استنان ایلام به اردوهای جهادی، اضافه کرد: این تعداد از دانش جویان که از دانشگاه های مختلف استان، همچون دانشگاه ایلام، دانشگاه آزاد، پیام نور ایوان، آزاد دهلران و دره شهر و ایوان، وملکشاهی حضور داشتند فعالیت خود را از ماه های بهمن و اسفند و در اردوهای 10 تا 12 روزه آغاز کرده و در این مدت توانستند خدمات بسیار ارزشمندی را در این زمینه انجام دهند.

در ایام نوروز۹۵ گروه های جهادی مختلفی از استان به مناطق محروم اعزام شدند که از جمله ی آنها میتوان به گروه های جهادی شهید عبدالله سرخی، شهید علی بسطامی، شهید قدرت الله دلاوری، خاکیان بی ادعا، شهید رهبان، شهید قدرت نظری، شهید محبت الله شفیعی، و شهید علی غیوری زاده اشاره کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد