سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19624
|
07:40 - 1395/01/16
نسخه چاپی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

اقتصادمقاومتی نیازمنداقدام وعمل جدی مسئولان است

اقتصادمقاومتی نیازمنداقدام وعمل جدی مسئولان است
عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی گفت:اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه اقتصاد ما روی پای خودش باشد تا با تحریم کشور دچار مشکل نشود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس،  "ناصر عاشوری"، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه اقتصاد ما روی پای خودش باشد تا با تحریم کشور دچار مشکل نشودوتکیه گاه ما در اقتصاد باید نیرو وتوان داخلی باشد.

وی اظهار داشت:در این مدت شاهد هیچ کاری از طرف دولت ومجلس نبوده ایم وفقط به همایش ها ونشست ها اکتفا کرده ایم که هیچ گونه تاثیری در بهبود معیشت واقتصاد مردم نداشته است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب خود به این میدان وارد شده اند وبا شعار "اقتصادمقاومتی؛اقدام وعمل"ضمن تذکر به مسئولان خواستار اقدام وعمل تاثیر گذار مسئولان هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود:در این حوزه مجلس شورای اسلامی و دولتمردان باید بیشتر ورود کنند ونسخه جدیدی بنویسند زیرا تا به حال کار ملموسی انجام نشده است زیرا اقتصاد مقاومتی گره گشای کارهای ما وباعث بهبود وضعیت مردم می شود.

عاشوری قلعه رود خانی تصریح کرد:ما به جای خام فروشی نفت می توانیم با مشارکت با کشورهای دیگر(کنسرسیوم)مشتقات نفتی که فراوان هستند را عرضه کنیم و در این صورت هم می توانیم موفق باشیم.

وی گفت:کشورهای 5+1همه دنیا نیستند وما می توانیم اگر این کشورها نباشند با سایر کشورهای پیشرفته وصنعتی معامله کنیم و در همه سطوح پیشرفت کنیم.

نماینده مردم تالش وفومن در مجلس شورای اسلامی افزود:رهبر معظم انقلاب با طرح شعار "اقتصاد مقاومتی؛اقدام وعمل "در آغاز امسال به مسئولین امر هم تذکر دادند هم از وضع موجود در حوزه اقتصاد راضی نبودند.

عاشوری قلعه رودخانی اظهار داشت:دولت مقدماتی را فراهم کرده است اما کار ملموسی انجام نداده است و دولت ومجلس شورای اسلامی در این حوزه بیشتر کارکنند وبه شعار،همایش ونشست اکتفا و بسنده نکنند چون به فرموده حضرت آقا سال اقدام وعمل است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد