سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19399
|
11:10 - 1394/12/19
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ایلام:

تجدید میثاق با شهدا خونی دوباره در رگ‌های انقلاب جاری می‌کند

تجدید میثاق با شهدا خونی دوباره در رگ‌های انقلاب جاری می‌کند
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ایلام گفت: تجدید میثاق با شهدا و یاد شهدا خونی دوباره در رگ‌های انقلاب جاری می‌کند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام بیست، "ایوب ناصری" مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ایلام در حاشیه برگزاری پیش کنگره 36 هزارشهدای دانش آموز و یادواره 355 شهید دانش آموز استان ایلام گفت: شهدای میهن اسلامی ایران با خدا معامله کردند و به برکت این معامله است که انقلاب اسلامی همواره ماندگار است.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام 355 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: تجدید میثاق با شهدا و یاد شهدا خونی دوباره در رگ‌های انقلاب جاری می‌کند.
مسئول بسیج دانش آموزی ایلام با بیان اینکه دانش‌آموزان و جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس در مکتب امام خمینی(ره) پرورش یافته‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان انقلاب با پرورش در مکتب انقلاب و امام همواره تا آخرین قطره خون در بیعت با امام خمینی وفادار بودند و میهن اسلامی را به سربلندی رساندند.
ناصری تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دانش‌آموزان روحیه انقلابی دارند و مساجد و مدارس ما مملوء از دانش‌آموزان متدین و عاشق انقلاب و امام است که با موج انقلابی آماده دفاع از میهن هستند.
وی عشق به امام و عشق به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را از ویژگی‌های دانش‌آموزان دانست و افزود: جوانان و دانش‌آموزان در دوران انقلاب با یک لبیک امام خمینی(ره) در میدان‌های جنگ آماده و از جان خود گذشتند.
مسئول بسیج دانش آموزی ایلام با اشاره به اینکه دانش‌آموزان راه خود را با فرمان امام خمینی(ره) پیدا کردند تصریح کرد: کلام نافض امام(ره) بود که در جان جوانان و دانش آموزان نشست و جوانان پرورش یافته در مکتب اهل بیت به‌خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.
ناصری با اشاره به اینکه جوانان ما با عقلانیت در مقابل امکانات و ادوات جنگی دشمن ایستادگی کردند، افزود: عشق و ایمان جوانان انقلابی ایران بر تمام امکانات جنگی غلبه کرد و حماسه‌ای ماندگار آفرید.
وی با بیان اینکه جونان باید بدانند که کشور و انقلاب و اهداف انقلاب متعلق به آن‌هاست، خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی کشور با پرورش در مکتب مقام معظم رهبری از آرمان‌های انقلاب به‌خوبی صیانت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد